Brunel is inderdaad een grote. En heeft best goede arbeidsvoorwaarden.
- Korting bij zorgverzekeraar
- Bonus regeling bij 1700u declarabel
- Aankoop verlof uit bonus regeling (had bijvoorbeeld voor 2011 38 vrije dagen op te nemen, ipv 20+6)
- Veel stimulatie in groei en dus salaris. Ben als HBO'er op een gemiddeld salaris gestart, binnen 3 jaar zat er 30% bij.
- Zelfstandigheid word beloond en gewaardeerd
- Zit in veel velden (legal, energy, IT, enginering) is daarom een stabiel bedrijf
- Nauwelijks beleid van bovenaf dat doorgedrukt word, businessunit is behoorlijk zelfstandig
-
Groeit hard
- Goede contacten met de account/sales managers, zijn kritisch doch constructief. Voorbeeldje, contact persoon adviseerde mij van deze opdracht af te halen, omdat hij vond dat mijn groeit te veel afremde met de geluiden die hij hoorde, terwijl ik inmiddels al 5000uur declarabel op de klok heb gezet. Dat soort geluiden hoor ik niet vaak bij andere detacheerders (zitten hier van logica, sogeti, atos etc)
Ik had ook de mogelijkheid over te stappen naar mijn opdrachtgever, netto zou het om het even zijn (detacheerder vs direct in loondienst

), maar de opdrachtgever zit in zwaar weer (en zal daar niet snel uitkomen) dus heb het laten passeren.
[
Voor 13% gewijzigd door
_Apache_ op 10-04-2012 11:15
]