Toon posts:

multi-audio/video/data output, multi-media input possible?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HOOOWDIEE partners,
eerste topic evah! hoop dat jullie me helpen, help ook graag anderen met een probleem ^^.
ter intro i like: rock and roll, drumming, strumming, de eindeloze mogelijkheden van internet, de verbetering van moeder aarde, fysiologie, psychologie, psychonauts, positiviteit!

misschien weet 1 van jullie een leuke oplossing voor het volgende probleem:

Na de aanschaf van een nieuwe tv had ik mooi idee, ik wil alles in mijn huis centreren om die tv heen, oftwel ik wil alles aan data kunnen bereiken op mn tv, ik noem het even HOME-BASE. ook mijn geluidsset word uiteraard aangesloten op mijn tv. maar nou wil ik eigelijk in staat zijn overzicht te hebben over al mijn poorten en inputs, en alle apparaten in staat stellen access te krijgen tot mijn HOME-BASE. liefste vanaf wireless internet.

optimaal gesproken wil ik in mijn huis in staat zijn het volgende te doen:
-media center op tv af te spelen(computer staat beneden), en muziek via Bose, of normale pc-speakers.
-xbox aan te sluiten op tv en aangesloten op Bose
-Ps3 aan te sluiten op tv en aan Bose
-iphone (wireless) aan Bose en Tv te koppelen en bestanden te vinden op hdd
-laptop wireless muziek en videos/fotos af te laten spelen op tv en bose en toegang tot bestanden
-vanaf al deze apparaten bestanden te uploaden naar netwerk hdd, en deze bestanden te bekijken/luisteren op tv en Bose of apparaat zelf. (beetje te veel gevraagd?)

mijn vraag is eigelijk met wat voor apparaat je de mogelijkheid hebt dit alles te kunnen schakelen of waarop je alles aan kunt sluiten, en als er dan ook nog zown cloud functie is voor de netwerk hdd is dat helemaal mooi. zoals bij de Freecom SilverStore dualbay NAS.

ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, heb niet echt veel geld maar zou graag willen weten hoe ik dit kan doen, (de apparatuur waarover ik zojuist allemaal heb gesproken heb ik nog niet, maar word in de toekomst zeker aangeschaft). wat zijn mijn opties? moet ik hardware aan gaan schaffen die duur zijn :(?

kan het met de freecom? icm bijvoorbeeld een ps3?
verneem graag iets van een friendly neighbour :D .