In mijn gemeente (Maasdriel) wordt er een glasvezel-30%-onderzoek uitgevoerd door Reggefiber. De aanmeldperiode is gestart en nu mag ik mij gaan beraden over de verschillende glasvezelproviders.
Mijn eisen:
Minimaal 100Mbit met 500Mbit optie (mag ook in de toekomst)
HD zenders in het TV pakket
Standaard telefonie
Ik heb 0,0 verstand van glasvezelaanbieders, dus wat is nou eigenlijk volgens jullie de beste provider qua service, kwaliteit van de producten en klantvriendelijkheid?
Ik betaal nu 95€ per maand voor 120Mbit/10Mbit, Standaard digitale TV en onbeperkt bellen van UPC (inclusief belkosten).
Het liefst blijf ik onder dit bedrag, exclusief belkosten. Dus bijv. er wordt een provider aangeraden die een bedrag vraagt van 75€ excl. belkosten, dan is dit redelijk. Een besparing van 10€ per maand is natuurlijk ook al wat. Goedkopere abonnementen is nog beter natuurlijk (wel de eisen inachtnemend).
De aanbieders in mijn regio:
KPN
Lijbrandt
OnsBrabantNet (in Gelderland, the fuck)
Solcon
Vodafone
XS4ALL
Helden van .NU (geldt niet voor mij, geen zakelijke klant)
Ik hoop dat mensen hier hun ervaringen met deze providers kunnen delen en eventueel pakketten kunnen posten die bij mijn eisen zouden passen.
Alvast bedankt!
Mijn eisen:
Minimaal 100Mbit met 500Mbit optie (mag ook in de toekomst)
HD zenders in het TV pakket
Standaard telefonie
Ik heb 0,0 verstand van glasvezelaanbieders, dus wat is nou eigenlijk volgens jullie de beste provider qua service, kwaliteit van de producten en klantvriendelijkheid?
Ik betaal nu 95€ per maand voor 120Mbit/10Mbit, Standaard digitale TV en onbeperkt bellen van UPC (inclusief belkosten).
Het liefst blijf ik onder dit bedrag, exclusief belkosten. Dus bijv. er wordt een provider aangeraden die een bedrag vraagt van 75€ excl. belkosten, dan is dit redelijk. Een besparing van 10€ per maand is natuurlijk ook al wat. Goedkopere abonnementen is nog beter natuurlijk (wel de eisen inachtnemend).
De aanbieders in mijn regio:
KPN
Lijbrandt
OnsBrabantNet (in Gelderland, the fuck)
Solcon
Vodafone
XS4ALL
Helden van .NU (geldt niet voor mij, geen zakelijke klant)
Ik hoop dat mensen hier hun ervaringen met deze providers kunnen delen en eventueel pakketten kunnen posten die bij mijn eisen zouden passen.
Alvast bedankt!
http://specs.tweak.to/18230