Toon posts:

Beste case koelers, wil gerust zelf knutselen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel JustCooler zitten maar die maken enorm lawaai en zijn niet zo effectief. Aangezien ik binnen de maand nog waterkoeling steek wil ik dit systeem ook vervangen. Iemand een idee?

Verwijderd

Uhh ik geloof dat ik niet helemaal begrijp wat je wilt weten.

Leg eens wat meer uit.. :? Waar over wil je nu precies advies??

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:33
Hij wil iets anders in de plaats van case coolers als hij eenmaal waterkoeling heeft.
Leuke mededeling, maar wat is de vraag dan? :?
Als je al waterkoeling hebt, mag je aannemen dat je kast sowieso al iets koeler is.. dus dan zijn case coolers eigenlijk gezegd niet meer nodig, wel?

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil stillere koelers plaatsen die toch genoeg koelen (PCI & HDD). Volgens mij verlaag ik best het voltage van Hi performance koelers om dit te bereiken. Of ben ik helemaal mis? Sommigen zeggen dat ik beter 220v koelers neem en deze verlaag, maar op dit gebied heb ik nog geen info gevonden of totaal geen ervaring (werken die niet op wisselstroom?)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:33
Ik weet niet op wat voor voltage je koeler nu draaien (ik neem aan 12v) maar als je ze op 5v zet dan maken ze al een stuk minder lawaai.

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 12:04
Of 7 volt niet te vergeten (tussen 5 en 12 volt aansluiting in)

Ik heb nu een fan met schakelaartje aangesloten op extra cpufan. Ik kan schakelen tussen 7 en 12 volt maar qua geluid maakt het helaas geen flikker uit :'(

Verwijderd

Topicstarter
Welke kabel is da nu weer voor 7 volt? Of staat er een tranfo tussen?

Verwijderd

Je kunt ook gewoon een fan in de kast, of 2 stuks, plaatsen die niet zo'n herrie maken.

Verwijderd

Op zondag 25 maart 2001 14:16 schreef Sadness het volgende:
Welke kabel is da nu weer voor 7 volt? Of staat er een tranfo tussen?
Als je de gele en de rode draad gebruikt. Het verschil tussen bijde is 7volt
Pagina: 1