ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Anyway, 4g is hier (nog) niet beschikbaar, dus dat kan je sowieso al niet gebruiken. Is het evt. niet handiger om naar een ipad 2 te kijken?
Paar tientjes goedkoper dus, vraag me af of dat zuivere koffie is. En hoe weten wij nu of je zo'n ding nodig bent?
Ik vraag toch ook niet: "Zou ik een huis kopen of niet?"
[ Voor 34% gewijzigd door Kecin op 08-04-2012 23:54 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
De hoofdreden is het scherm natuurlijk.
Maar we zijn allemaal nederlanders en we willen het allemaal zo goedkoop mogelijk dus vandaar.
Maar is 630 dan een goeie prijs of ....
[ Voor 0% gewijzigd door Anakha op 09-04-2012 00:05 . Reden: Tikfoutje ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Ik ben zelf nooit een Apple fan geweest (Android foon, windows pc, Sandisk mp3), maar was zo tevreden met de eerste iPad (impulsieve aankoop destijds), dat ik de nieuwe iPad een logische opvolger vond.
Ga echter geen geld over de balk smijten als je geen gebruik denkt te maken van de 'nieuwe' functies/mogelijkheden, maar koop dan een mooie iPad 2.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
No way dat ik zoveel geld voor zo'n over priced ding zal uitgeven.
Voor mij gaat het een zeer eenvoudige nog geen €200 tablet worden die voor dat gene waar ik hem voor wil gebruiken meer dan voldoende is.
Zeker is het een geweldig ding, en als jij het waard vindt om dat ervoor uit te geven dan doen...
Een kameraad van mijn is sinds jaar en dag Apple fan en heeft laatst gekozen voor de iPad2 ipv de 3.
Puur omdat je de grootste verschillen (volgens hem dan) vooral ziet als je ze pal langs elkaar legt en gaat vergelijken.
Doe je dat niet dan zijn de verschillen al veel minder.
Ondanks dat hij best bereid is om wat meer uit te geven was dit het dus niet waard, en spaarde hij dus ook een leuk centje uit.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Het gaat me ook om de mobiliteit en de mogelijkheden.
En waarom dat ik deze grote en 4g wil omdat ik er wel eens wat films op wil zetten en de 4g voor als ik onderweg ben.
Ik ben er dan ook van overtuigd dat ik em samen met me macbook veel ga gebruiken.
Omdat die weer net wat meer mogelijkheden heeft dan een macbook maar het gaat me dus meer om de deal en of hij het waard is.
qua lees ervaring is de nieuwe ipad wel een must denk ik. Qua films etc blijkt het geen meerwaarde te zijn.djkavaa schreef op maandag 09 april 2012 @ 01:07:
Klopt maar ik doe er veel meer mee dan alleen internetten en wat appjes draaien.
Het gaat me ook om de mobiliteit en de mogelijkheden.
En waarom dat ik deze grote en 4g wil omdat ik er wel eens wat films op wil zetten en de 4g voor als ik onderweg ben.
Ik ben er dan ook van overtuigd dat ik em samen met me macbook veel ga gebruiken.
Omdat die weer net wat meer mogelijkheden heeft dan een macbook maar het gaat me dus meer om de deal en of hij het waard is.
De keuze hangt alleen af van het scherm en oplaadtijd, Je kan aardig wat in je zak houden voor een Ipad 2 +3g +32gb/64gb
[ Voor 8% gewijzigd door fynrd1 op 09-04-2012 01:15 ]
Sorry? Heb je wel eens een USB data-stick in je MacBook gepropt? Moet je eens kijken wat je dan meer kunt met je MacBook dan met de iPad. Het enige wat de iPad in z'n voordeel heeft is het gewicht en de apps die je vaak niet op je MacBook hebt.djkavaa schreef op maandag 09 april 2012 @ 01:07:
Omdat die weer net wat meer mogelijkheden heeft dan een macbook …
Om heel eerlijk te zijn vind ik je motivatiepunten om een iPad te kopen voor zoveel geld niet zo sterk. De dingen die je aandraagt kun je ook met de iPad 1 doen, filmpjes kijken, appje draaien en mailen.
Ik zou nu geen ipad 1 meer halen, een ipad 2 kan je nu ook wel voor weinig krijgen, wat men vraagt voor een ipad 2 is vaak niet eens duurder dan waarvoor mensen een ipad 1 laten gaan. Ipad 2 is een stuk sneller dan de ipad 1, alleen is de nieuwe ipad niet veel sneller dan de ipad 2, en volgens mij verschillen ze in prestaties nauwelijks van elkaar, maar dat is puur wat ik opmaak uit reviews..sypie schreef op maandag 09 april 2012 @ 01:14:
[...]
Sorry? Heb je wel eens een USB data-stick in je MacBook gepropt? Moet je eens kijken wat je dan meer kunt met je MacBook dan met de iPad. Het enige wat de iPad in z'n voordeel heeft is het gewicht en de apps die je vaak niet op je MacBook hebt.
Om heel eerlijk te zijn vind ik je motivatiepunten om een iPad te kopen voor zoveel geld niet zo sterk. De dingen die je aandraagt kun je ook met de iPad 1 doen, filmpjes kijken, appje draaien en mailen.
[ Voor 12% gewijzigd door fynrd1 op 09-04-2012 01:24 ]
4G kun je hier inderdaad niet gebruiken, dus dat zou ik niet in overweging nemen als argument.
Laat ik het zo stellen: als 630 euro voor jou een smak geld is, iets waar je bij vraagt of je zo veel geld wil uitgeven, dan zou ik geen ipad 3 kopen. Ik zou ergens een ipad 1 of 2 op de kop tikken, en een stuk geld besparen want het verschil tussen de twee is eigenlijk verwaarloosbaar met uitzondering van een paar kwesties van gebruik die wel heel erg persoonlijk bepaald zijn. Dus ja, ik zou het niet doen als het voor jou een smak geld is.
Dit staat los van de vraag of wat je kunt doen met een ipad zoveel geld waard is. Zeker, er is de gadget factor, dat is persoonlijk. En ja, de vraag is of je wanneer volgend jaar weer een nieuwe ipad uitkomt het geld er bij wederverkoop er uit haalt, er is immers toch een punt waarop de gadget factor afneemt en er een graad van verzadiging op de markt opkomt. Zeker voor de ipad 3 aangezien die niet echt boven de ipad 2 uitsteekt, in vergelijking tot hoe Apple zal moeten zorgen dat de nummer vier met kop en schouders boven de drie zal moeten uitsteken om te markt te domineren.
Als puntje bij paaltje komt is een ipad een product om content te consumeren. De ipad 2 doet dat feitelijk net zo goed als een ipad 3.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.