Iphone 4: Problemen bij opnemen telefoon

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penskuhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09-2020
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje een heel raar probleem met mijn Iphone 4, en nu het nog niet opgelost is na een schone installatie post ik het toch eventjes hier.

Het probleem:
Zodra ik gebeld word kan ik de sleepbeweging niet maken om het gesprek te starten. Dit is 80% van de keren dat ik gebeld word het geval. Soms kan ik wel opnemen.

Het vreemde is dat het onderste gedeelte van mijn scherm verder perfect werkt. In 1e instantie dacht ik dat een probleem met mijn scherm was, maar behalve dat ene werkt het scherm bij alle andere apps etc prima.

Het probleem is behoorlijk vervelend, want bijna altijd ben ik genoodzaakt terug te bellen omdat opnemen dus simpelweg niet lukt.

Ik heb een Iphone 4 32GB met IOS 5.1. Er is geen jailbraik aanwezig.

Het lijkt me erg raar dat ik de enige ben met dit probleem, via google kon ik er echter niet veel over vinden.

Hopelijk kan iemand me vertellen wat mijn probleem is..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Ik heb het met mijn iPhone 3GS ook gehad. Toen ik een iPhone 4S heb aangeschaft heb ik de 3GS een volledige restore gegeven (zonder backup terug te zetten) en mijn vrouw gebruikt dit toestel al enkele maanden zonder klachten...

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-07 18:27

Hoite

Goed verhaal

Dit heb ik ook gehad op mijn oude 3G, en begin het nu heel af en toe te krijgen op mijn huidige iPhone 4.
Ik heb er eigenlijk ook nooit op gezocht, maar helemaal opnieuw installeren hielp meestal wel.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-07 13:20
Het wil bij mijn iPhone 4 nog wel eens helpen om de powerbutton een keer in te drukken. Dan houdt hij op met rinkelen/trillen en vaak kan ik daarna wel gewoon sliden om op te nemen. Andere keer helpt het om de slider een seconden of 2 vast te houden voordat ik hem schuif. De fora van apple staan ook vol met dit soort probleempje (deze bijvoorbeeld). Een soft reset wil ook nog wel eens helpen bij mensen.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penskuhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09-2020
Hmmm, ik ga eens wat dingetjes proberen die jullie genoemd hebben! Het is toch een raar probleem wat niet voor mag komen naar mijn idee.