Topbar zoals op digg/blogger

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:58
Heren,

Ik zoek een manier om een topbar te maken zoals op de websites Digg en Blogger..
Hierbij als je word doorverwezen naar een externe website blijft de bar erboven hangen van de originele website (blogger/digg)

Ik heb geprobeerd te googlen maar omdat ik niet echt weet hoe zo een bar heet; krijg ik allerlei resultaten hoe ik een navigatie bar maak; maar dat is niet echt mijn bedoeling..

Het probleem wat ik hiermee probeer op te lossen is als volgt;
Interne (bedrijfs)websites; die allemaal op verschillende servers staan en dus niet 1 'samenhang' van websites is.. denk hierbij aan OWA/RDWEB e.d. ik wil graag een navigatie menu boven deze sites plaatsen zonder de sites zelf aan te passen zodat het voor de eindgebruikers makkelijk is om door onze interne websites te navigeren..

Ik ben zelf geen codeklopper; dus als ik de verkeerde zoektermen en of talen en of iets wil wat totaal niet mogelijk is; dan hoor ik het graag.. maar enige duwtjes de juiste richting in zou ik zeker waarderen.. ;)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 11:23

Acid_Burn

uhuh

Ik vermoed dat die de remote site gewoon openen in een frame. Dus die topbar in een frame en de remote site in een frame daaronder. Ik gebruik digg etc niet, maar een andere manier kan ik op dit moment even niet bedenken.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:31

Copyman

Dode muis

Dat doen ze inderdaad met behulp van een iframe. Zie bijvoorbeeld ook Google Images.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:50
Ziet er inderdaad uit als een doodnormale iFrame ;) allemaal best wel basis dus :)
@Copyman Deadmau5 O+

[ Voor 5% gewijzigd door Nilsepils op 09-04-2012 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:58
Aan een iframe had ik ook gedacht; echter dacht ik altijd dat je iframe statisch een height/width moest meegeven? Dit lijkt mij niet het geval.. either way bedankt voor de tips ik ga me nogmaals eens verdiepen in iframes..

Dit is een account.