lol rads error

Pagina: 1
Acties:
  • 1.329 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slimburgke
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-12-2020
ok hallo iedereen ,
dit had ik namelijk al is besproken maar toen in het engels omdat ik dacht dat dit een engels forum was ;)
maar nu
ik heb al enkele dagen League of legends gedownload maar telkens als ik op het icoon klik krijg ik de volgende error ,
: could not connect to the HTTP server please check that your internet connection is enabled and that your firewall is not blocking acces
wel wat ik nu al geprobeerd heb is :
- mijn firewall uitgeschakeld
- een folder genaamd L verwijderd ( weet niet meer waar )
- ik heb al veel video's bekeken op verschillende sites maar geen hebben mij geholpen
,
,nu hoop ik dat een van jullie weet wat mijn probleem is zodat ik nu eindelijk is zou kunnen beginnen met LOL spelen
Mvg Slimburgke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Heb je wel de goede poorten in je router geopend? (Er van uit gaande dat je achter een router zit :))

Volgens de Support site
5000 - 5500 UDP - League of Legends Game Client
8393 - 8400 TCP - Patcher and Maestro
2099 TCP - PVP.Net
5223 TCP - PVP.Net
5222 TCP - PVP.Net
80 TCP - HTTP Connections
443 TCP - HTTPS Connections

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slimburgke
en hoe doe je dat ?
maar wat ook een feit is ik kan niet veel spelen want als ik dan een spel open gebeurt er niets ?
ben niet echt een alles kenner van een pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Nee dat blijkt wel ;). Het lijkt me beter dat je nog wat even wat meer verdiept in de probleemoplossing. Alhoewel je wel aangeeft dat je het een en ander geprobeerd hebt, heb ik niet idee dat je je best gedaan hebt.

http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=828573

google link met veel hulp.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slimburgke
eigenlijk wel ,
heb echt veel te veel vidz gekeken en niet veel die helpen ,
ik heb het nu ook toegestaan via mijn frewall maar nog steeds hetzelfde : iemand die ik ken die informatica al 3 jaar volgt kan mij zelfs niet helpen dus :) ik heb echt wel een probleem hiermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:58
Probeer het eens op een andere PC/Laptop op je netwerk. Normaal hoef je geen poorten open te zetten, maar door een andere PC te testen weet je in ieder geval dat het wel/niet aan je netwerk ligt.

Ik heb het pas ook eens gehad op mijn PC, maar toen was het na een uurtje vanzelf weer opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slimburgke
daar ligt het niet aan want mijn broer kan het wel spelen op hetzelfde netwerk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:58
Dan is het dus niet nodig om maar iets aan je netwerkinstellingen binnen je router te wijzigen. Heb je antivirusprogramma's? Wat is je OS, specs van je PC? Graag wat meer info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slimburgke
nederlands aub :)
OS ? specs ?
versta er niets van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Is het een originele/legale versie of een is het er eentje die via iets minder legale wijze verkregen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Misschien staat UPNP op de router uit? LoL draait bij mij zonder problemen. Ik kan me nog wel een probleem voorstellen met Maplestory. Daar blokkeerde Avast het spel.
Kijk dus even naar je besturingssysteem versie (windows xp, vista, 7) en naar de virusscanner die je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 23:31
theHoff schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:14:
Is het een originele/legale versie of een is het er eentje die via iets minder legale wijze verkregen is?
Het is een gratis spel, succes met die illegaal te verkrijgen. :P

Je kunt zo'n spel natuurlijk altijd wel het beste downloaden van de site van de makers zelf en niet via bijv. torrents, daarmee loop je alleen maar kans op een virus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slimburgke
Batiatus schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:32:
Misschien staat UPNP op de router uit? LoL draait bij mij zonder problemen. Ik kan me nog wel een probleem voorstellen met Maplestory. Daar blokkeerde Avast het spel.
Kijk dus even naar je besturingssysteem versie (windows xp, vista, 7) en naar de virusscanner die je gebruikt.
en hoe los ik het dan op ?
heb windows 7 met AVG 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Ik heb het even aangekeken, maar een echte verbetering zit er niet in. Op GoT verwachten we wel een basiskennis op het gebied van computers/OS/etc. Als je er niet uitkomt, is een topic prima, maar als de worden OS en Specs je niets zeggen, ga je hier niet veel verder geraken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.