In nieuws: Raspberry Pi kan verkoop hervatten na verkrijgen CE-markering staat in de tweede regel "het CE-markering". Het is de CE-markering
Of het keurmerk, kies zelf maar
Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 41Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 17:56:
In nieuws: Raspberry Pi kan verkoop hervatten na verkrijgen CE-markering staat in de tweede regel "het CE-markering". Het is de CE-markeringOf het keurmerk, kies zelf maar
Geen apart topic voor nodig.
Dat zijn spel en tikfouten, dit is een grammaticale fout? Er staat nadrukkelijk *geen* andere foutjes, dus ik denk dat ik gespanked wordt als ik daar met mijn grammageneuzel aan kom zetten 
Vandale
Vandale
- spel·ling de; v -en schrijfwijze vd woorden
- gram·ma·ti·ca de; v -’s 1 regels die beschrijven hoe een taal gesproken en geschreven wordt 2 leerboek met die regels
- tik·ken tikte, h getikt 1 een tik of tikken geven: iem op de vingers ~ terechtwijzen 2 tikjes laten horen: het ~ vh horloge 3 typen
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2012 19:27 ]
Hier wordt je ook gespanked, maar je hebt wel gelijk. Het is geen tikfout en ook niet iets wat daar op lijkt.
It's fixed. Overigens mag een foutje met een lidwoord wel in S&T, anders krijgen we wel erg veel versnippering.
Abort Retry Fail?