Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

grammaticafout in raspberry pi nieuws

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In nieuws: Raspberry Pi kan verkoop hervatten na verkrijgen CE-markering staat in de tweede regel "het CE-markering". Het is de CE-markering ;) Of het keurmerk, kies zelf maar :P

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-11 15:14

Perkouw

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 17:56:
In nieuws: Raspberry Pi kan verkoop hervatten na verkrijgen CE-markering staat in de tweede regel "het CE-markering". Het is de CE-markering ;) Of het keurmerk, kies zelf maar :P
Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 41
Geen apart topic voor nodig. :P

Verwijderd

Topicstarter
Dat zijn spel en tikfouten, dit is een grammaticale fout? Er staat nadrukkelijk *geen* andere foutjes, dus ik denk dat ik gespanked wordt als ik daar met mijn grammageneuzel aan kom zetten :P

Vandale
  • spel·ling de; v -en schrijfwijze vd woorden
  • gram·ma·ti·ca de; v -’s 1 regels die beschrijven hoe een taal gesproken en geschreven wordt 2 leerboek met die regels
  • tik·ken tikte, h getikt 1 een tik of tikken geven: iem op de vingers ~ terechtwijzen 2 tikjes laten horen: het ~ vh horloge 3 typen

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2012 19:27 ]

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hier wordt je ook gespanked, maar je hebt wel gelijk. Het is geen tikfout en ook niet iets wat daar op lijkt.

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
It's fixed. Overigens mag een foutje met een lidwoord wel in S&T, anders krijgen we wel erg veel versnippering.

Abort Retry Fail?