Ik wil vanaf een asf streams screenshots maken, dit lukt maar zit met 1 probleem
Ik gebruik de volgende code nu, welke werkt:
Deze code maakt 1 screenshot met de naam "00000001.png" in de map screeshot.
Dit draai dmv een cronjob elke minuut, zo heb ik een screenshot van 1 minuut oud.
Wat ik echter wil is een screenshot om de 5 of 10 seconden, via een cronjob lukt me dit niet daar de minimale tijd 1 minuut is.
Een loop in mplayer zelf werkt ook niet daar daar deze de bestaande screenshot niet overschrijft.
Wat ik dus wil is een screenshot maken om de 5 seconden van deze asf live stream en dit in een .png plaatsen, dit moet 1 bestand zijn wat dus elke 5 seconden wordt overschreven.
Iemand een idee hoe ik dit eenvoudig werkend kan krijgen?
Ohja, dit draait op een synology nas, weet niet of dit een beperking is.
Ik gebruik de volgende code nu, welke werkt:
code:
1
| mplayer http://192.168.1.60/img/mjpeg.cgi -frames 1 -vo png:outdir=/volume1/screenshot |
Deze code maakt 1 screenshot met de naam "00000001.png" in de map screeshot.
Dit draai dmv een cronjob elke minuut, zo heb ik een screenshot van 1 minuut oud.
Wat ik echter wil is een screenshot om de 5 of 10 seconden, via een cronjob lukt me dit niet daar de minimale tijd 1 minuut is.
Een loop in mplayer zelf werkt ook niet daar daar deze de bestaande screenshot niet overschrijft.
Wat ik dus wil is een screenshot maken om de 5 seconden van deze asf live stream en dit in een .png plaatsen, dit moet 1 bestand zijn wat dus elke 5 seconden wordt overschreven.
Iemand een idee hoe ik dit eenvoudig werkend kan krijgen?
Ohja, dit draait op een synology nas, weet niet of dit een beperking is.