Beste tweakers,
Tas. Laptop. Limonade.
Gevolg: laptop start niet meer op voorbij het kleurrijke "Windows starten...".
Ik heb het volgende ondernomen:
* HDD vervangen (geen effect)
* RAM vervangen (geen effect)
* plakkerige DVDROM vervangen (geen effect)
* opstartherstel (geen effect)
* installatieschijf Win7 en WinVista (geen effect, na het laden van de bestanden blijft hij bij de laadbalk hangen)
* mobo schoongemaakt met alcohol (geen effect)
* Ultimate bootdisc (geen defecten bij diagnosetools)
Ik vind het opvallend dat de laptop bij normaal opstarten, veilige modus, nieuwe installatie iedere keer pas blijft hangen als er een windows laden-animatie start, ongeacht windowsversie. De animatie blijft ook bewegen, hij gaat alleen niet verder dan dat punt. Ook niet met een andere HDD er in.
Mijn vragen:
Enig idee wat het kan zijn?
Wat gebeurt er tijdens het laden van Windows, welke hardware wordt dan (pas) aangesproken?
Alvast bedankt.
Tas. Laptop. Limonade.
Gevolg: laptop start niet meer op voorbij het kleurrijke "Windows starten...".
Ik heb het volgende ondernomen:
* HDD vervangen (geen effect)
* RAM vervangen (geen effect)
* plakkerige DVDROM vervangen (geen effect)
* opstartherstel (geen effect)
* installatieschijf Win7 en WinVista (geen effect, na het laden van de bestanden blijft hij bij de laadbalk hangen)
* mobo schoongemaakt met alcohol (geen effect)
* Ultimate bootdisc (geen defecten bij diagnosetools)
Ik vind het opvallend dat de laptop bij normaal opstarten, veilige modus, nieuwe installatie iedere keer pas blijft hangen als er een windows laden-animatie start, ongeacht windowsversie. De animatie blijft ook bewegen, hij gaat alleen niet verder dan dat punt. Ook niet met een andere HDD er in.
Mijn vragen:
Enig idee wat het kan zijn?
Wat gebeurt er tijdens het laden van Windows, welke hardware wordt dan (pas) aangesproken?
Alvast bedankt.