Hoi iedereen,
ik ben sinds gister in het bezit van een 2e sapphire 6870 welke ik nu in crossfire heb draaien..
In de meeste games (alan wake en Crysis 2) heb ik aanzienlijk betere prestaties.. Bij battlefield 3 zie ik echter geen verbetering..
Ik heb op FullHD resolutie en alles op ultra een framerate van 20-30 (gemeten met FRAPS)
Ik heb MSI afterburner er eens naast gedraaid om te zien of de 2e GPU wel wat doet en dit blijkt niet het geval te zijn.. Deze blijft schommelen tussen de 0-1%.
Ik heb in AMD CCC BF3 als profiel ingesteld, maar dit mag niet baten..
Ik gebruik de laatste versie van CCC (12.3)
De systeem specs:
MOBO: ASUS P6T SE
CPU: Intel i7 920 @ 3.4Ghz
RAM: 3X 2GB DDR3 OCZ Gold
GPU: 2X Sapphire 6870, 1GB
PSU: Coolermaster 650watt extreme
Win: Windows 7 x64 ultimate SP1
Heeft iemand tips? Dit is mijn eerste setup met crossfire dus wellicht zie ik iets over het hoofd..
ik ben sinds gister in het bezit van een 2e sapphire 6870 welke ik nu in crossfire heb draaien..
In de meeste games (alan wake en Crysis 2) heb ik aanzienlijk betere prestaties.. Bij battlefield 3 zie ik echter geen verbetering..
Ik heb op FullHD resolutie en alles op ultra een framerate van 20-30 (gemeten met FRAPS)
Ik heb MSI afterburner er eens naast gedraaid om te zien of de 2e GPU wel wat doet en dit blijkt niet het geval te zijn.. Deze blijft schommelen tussen de 0-1%.
Ik heb in AMD CCC BF3 als profiel ingesteld, maar dit mag niet baten..
Ik gebruik de laatste versie van CCC (12.3)
De systeem specs:
MOBO: ASUS P6T SE
CPU: Intel i7 920 @ 3.4Ghz
RAM: 3X 2GB DDR3 OCZ Gold
GPU: 2X Sapphire 6870, 1GB
PSU: Coolermaster 650watt extreme
Win: Windows 7 x64 ultimate SP1
Heeft iemand tips? Dit is mijn eerste setup met crossfire dus wellicht zie ik iets over het hoofd..