Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hulp bij keuze headset

Pagina: 1
Acties:

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:41
Dus na lang nagedacht te hebben en het overlijden van el cheapo headset in het verleden dacht ik eraan om een decent gaming headset aan te schaffen mijn oog is gevallen op deze 3

#ProductPrijsSubtotaal
1Corsair Vengeance 1300€ 59,90€ 59,90
1Razer Carcharias€ 66,95€ 66,95
1Turtle Beach Ear Force Z2€ 71,39€ 71,39
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 198,24

Mijn budget ligt dan ook max op 70euro, die 1 euro die de Turtle Beach erover zit gaat het ook niet maken.
Natuurlijk kan ik de knoop niet doorhakken, verschillende forums hebben mijn niet wijzer gemaakt en de keuze nog wat moeilijker gemaakt. Headset moet vooral goed geluid weergeven.
Verschillende kennisen zeggen ook dat hun Razer hardware een week na de garantie kapot ging om het zo te zeggen 8)7

Tevens ook, de headset moet lekker zitten en over ear is a must for me >:)
De keuze tussen 3,5 jack en usb maakt mij niet zoveel uit.

Mvg en dank Yzx
En vrolijk Pasen

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-11 13:55

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Misschien een idee om eens naar de winkel (media markt, bijvoorbeeld :) ) te gaan en daar even op je gemak alles te testen en te voelen en dan er een nachtje over slapen en dan uiteindelijk toch naar huis gaan met die headset die eigenlijk iets te duur was ;) .

Grillmeister

• yzx
Heb de razer en corsair al op mijn kop gehad ;) zitten beide fijn

En ja ik hou van duur, U mad? :+

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:15

Perkouw

Moderator General Chat
RoofTurkey schreef op zondag 08 april 2012 @ 15:59:
Misschien een idee om eens naar de winkel (media markt, bijvoorbeeld :) ) te gaan en daar even op je gemak alles te testen en te voelen en dan er een nachtje over slapen en dan uiteindelijk toch naar huis gaan met die headset die eigenlijk iets te duur was ;) .
+1
Gezien iedereen geluid anders ervaart lijkt het me het best om de headsets te testen indien je de mogelijkheid hebt. Op die manier weet je zeker dat je de beste van de drie koopt. ;)

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Helft van de kosten, zeer goed beoordeeld. Ik heb hem zelf ook, vandaar. Vind hem echt meer dan prima voor dat geld ( gamen ). Muziek gaat ook prima, maar als je echt een audiofiel bent zijn er wel betere te vinden. Ik heb hem regelmatig 4 a 8 uur op per dag, krijg nooit last van drukpunten/oren/etc.

pricewatch: Creative Fatal1ty Gaming Headset

[ Voor 34% gewijzigd door NeoMe op 08-04-2012 16:10 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• yzx
Perkouw schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:05:
[...]

+1
Gezien iedereen geluid anders ervaart lijkt het me het best om de headsets te testen indien je de mogelijkheid hebt. Op die manier weet je zeker dat je de beste van de drie koopt. ;)
Ben ik het mee eens maar toen ik ff muziek ermee geluisterd had met 2 vd 3 viel me niet echt een verbijsterend verschil op qua geluid, natuurlijk gaming geluid is anders
NeoMe schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:09:
Helft van de kosten, zeer goed beoordeeld. Ik heb hem zelf ook, vandaar. Vind hem echt meer dan prima voor dat geld ( gamen ). Muziek gaat ook prima, maar als je echt een audiofiel bent zijn er wel betere te vinden. Ik heb hem regelmatig 4 a 8 uur op per dag, krijg nooit last van drukpunten/oren/etc.

pricewatch: Creative Fatal1ty Gaming Headset
Heb zo eentje van Fatality gehad vond het wel goed maar wil iets anders ;)

Ik ben niet iemand die het duurste moet maar ook niet het goedkoopste :P en het moet lekker ogen
Die Creative die je linkte heeft een kennis vind hem niet lekker zitten 8)7

Ik luister best veel muziek en game met muziek dus de headset moet wel wat kunnen verdragen

[ Voor 3% gewijzigd door yzx op 08-04-2012 16:31 ]

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Wat voor een geluidskaart heb je eigenlijk? Want die van Alienware: pricewatch: Dell Alienware TactX Headset schijnt best wel goed te zijn icm een goede geluidskaart, alleen toch wat minder goed met mindere geluidskaarten.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Y_sX0a5TCfk]

Ben persoonlijk niet zo'n fan van de alienware systemen (op de laptops na), maar hun randapparatuur vindt ik er wel chique uitzien :) .

Grillmeister

• yzx
http://tweakers.net/price...crosshair-iv-formula.html

Onboard kaartje van dat

En dan hangt er als 2,1 setje een Z3 op :D

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Dan denk ik dat je toch beter kunt gaan voor een USB headset, die hebben naar mijn ervaring toch een net iets betere kwaliteit (op de el-cheapo's na dan) dan onboard icm 3,5mm.

pricewatch: Creative SoundBlaster Tactic3D Sigma schijnt goed te zijn, volgens reviews op tweakers.
pricewatch: Roccat Kave same story...

Grillmeister

• yzx
Hoezo USB over de jacks?

Kan wss nog wel achter een oude Sound Blaster XFi komen als ik die nog vindt.

Zal me even inlezen over die andere 2 headsets

Pagina: 1