[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Ten eerste hoort dit denk ik niet in de WEB. Daarnaast moet je eerst weten waar je mee te maken hebt, hoe en waar wil je de data opslaan, hoe staat je eigen sata opgeslagen, ik welke taal programmeer je. Dit topic heeft niemand wat aan...
*Kuch* http://forums.devnetwork.net/viewtopic.php?f=1&t=97575
*Kuch* http://forums.devnetwork.net/viewtopic.php?f=1&t=97575
[ Voor 13% gewijzigd door martin149 op 08-04-2012 13:06 ]
Devschuur® Beleid
Verder is deze functionaliteit gewoon heel simpel na te bootsen: zoek zelf op google naar een toggle display/ show & hide javascript. Via de AJAX (nog meer javascript) methodiek wordt er op het moment dat je op hide of show klikt een script op de server aangeroepen die de database update welk topic je wel weer/niet meer wilt tonen. Tijdens het laden van de pagina worden dan alle topics die je niet wilt zien standaard verborgen (maar nog wel geladen) en als je op 'toon verborgen topics' klikt worden deze weer zichtbaar. Als je het zelf niets hebt waar wij je bij kunnen helpen, zal je toch zelf ergens mee moeten beginnen of wellicht dat een kennis iets voor je kan betekenen..Ik zoek een programma/script dat...
Dit is de Devschuur, wat er op neer komt dat er allerlei creaties ontwikkeld worden. Dat betekent ook dat het niet de bedoeling is om te vragen naar kant-en-klare onderdelen voor je website of software. Daar zijn namelijk hele sites op gericht zoals bijvoorbeeld www.hotscripts.com, en ook met zoekmachines kun je veel vinden. De Devschuur is geen verlengstuk van Google, vragen in de trant van "waar vind ik sites met..." worden dus ook niet gewaardeerd!
Scriptrequests
Ook de zogenaamde scriptrequests zijn hier niet welkom. Je zult al je scripts zelf moeten schrijven of een ander medium moeten zoeken waarop je wel kan vragen naar kant en klare oplossingen. Daar valt ook het uitbreiden van bestaande functionaliteit onder.
Mocht je tijdens het maken van een script tegen problemen aanlopen dan kun je best een vraag plaatsen. Wanneer je een bestaand script aanpast is dat ook wel bespreekbaar, maar probeer hier eerst middels de gebruikelijke supportkanalen van de maker eruit te komen. Je zult daarnaast ook wel begrijpen dat een vraag als "hoe werkt deze functie?" niet erg opschiet, want dat had je prima zelf kunnen vinden in een tutorial of reference guide.
Zoals C0rnelis zegt (hoewel wij dat prima zelf afkunnen), dit past niet in de Devschuur. Zoeken naar code kan je prima zelf. Zelf een poging doen gaat ook helpen. Op deze manier heeft dit topic geen toekomst. Lees ook onze Quickstart nog eens door.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dit topic is gesloten.
![]()