Product uit Unsorted verdwenen na specs toevoegen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:22
Gister was ik op zoek naar een specifieke geheugen module, Kingston KTD-PE310Q8/8G, en ook gevonden in de Unsorted list. Er miste in specs of het registered/ECC geheugen was, dus die had ik netjes verbeterd En een link naar de site. Rest van de specs niet aangepast.
Vandaag wilde ik hem nog eens bezoeken, is hij helemaal verdwenen?

Dit was gister de link:
http://tweakers.net/price...-dell-oem-partnr-n-a.html

Of via Google Cache:
http://webcache.googleuse...&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

Nu verwacht ik niet dat ik iets verkeerds heb gedaan, maar ik mis het product wel :P Via de cache kan ik even verder, maar als iemand opheldering kan geven, graag!

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:50

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Heel vreemd :? Zo te zien heb je het product toegevoegd via Pricewatch Unsorted en ook gesubmit voor opname in de 'echte' Pricewatch. Hij staat nu ook in de Product Queue, waar wij 'm al dan niet zullen doorvoeren. Die link die jij hebt, is de 'nieuwe' product link, die zou moeten linken naar de Pricewatch, maar dat werkt in dit geval niet, omdat de link nog niet actief is. De Unsorted variant zou wel actief moeten blijven, behalve dat er geen 'Product Toevoegen' linkje moet staan bij het product. Maar voor de rest moet je wel prijzen kunnen blijven zien. Maar ik kan 'm nergens meer vinden, behalve dan in de Queue.

Die link, heb jij die direct gekopieerd vanuit je browser, terwijl je op de Unsorted pagina was (dus een pagina vergelijkbaar met dit: pricewatch unsorted: Kingston 16GB 1600MHz ECC Kit of 4 for HP/Compaq, oem partnr.: A2H32AV (KTHPL316EK4/16G), waar geen specs staan, alleen prijzen met links naar de shops, en waarbij je in de breadcumb ziet dat je in Unsorted bent)? Die link die jij hebt gepost is een Pricewatch link en geen Unsorted, die hoor je pas te krijgen als een van ons het product ook heeft doorgevoerd. Kortom, kan jij vertellen op welk deel van de site jij het product hebt ingevoerd cq aangepast en hoe jij aan die URL komt?

Ook is het zo dat als je een product submit, de Unsorted link moet blijven bestaan, tot het product is doorgevoerd, in dat geval wordt deze link een redirect naar de volledige Pricewatch. Er gaat hier dus iets goed verkeerd :p

Om even terug te komen op dit product: Dit is een OEM module geproduceerd door Kingston voor Dell en die nemen wij niet (meer) op in de Pricewatch. We zijn teveel tijd kwijt aan dit soort modules, die technisch toch niet verschillen van hun broertjes die niet de Dell/HP/Acer/whatever goedkeuring hebben en dus doen we hier niks meer mee. Helaas hebben wij wel een rariteit in de Pricewatch zitten, zodra wij een product verwijderen uit de Queue, verwijderen we ook het Unsorted product, hij verdwijnt dus geheel uit de Pricewatch. Omdat dat voor jou lastig is omdat je nog prijzen wil vergelijken, zal ik voor deze keer de uitzondering maken om 'm wel op te nemen in de Pricewatch, hier is de link (heb de naam gewijzigd): pricewatch: Kingston KTD-PE310Q8/8G. Maar weet dat dit een uitzondering is, het heeft dus geen zin om in de toekomst dit soort 'made for Merk X' varianten te submitten voor opname in de Pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:22
Lang verhaal :D

Hoe ik bij het product ben gekomen: via de beginpagina van de PW zoeken naar het productnummer KTD-PE310Q8/8G.

En ik kijk net nog eens naar de history van Chrome, en de link die ik gepaste had, is wat T.net er schijnbaar zelf van maakt (Nadat hij in de queue is gekomen?), de werkelijke link is namelijk http://tweakers.net/price...-dell-oem-partnr-n-a.html
Maar zodra ik die nu open, wat ik vanmorgen ook deed, maakt hij er automatisch pricewatch: Kingston KTD-PE310Q8/8G van.

IIG dank voor de uitzondering, maar is het wel een OEM product? Ik zie het nu pas voor het eerst aan de linknaam, maar de productpagina van Kingston zelf vermeld er niets over.
Via de Kingston Memory Configurator kwam hij wel voren als ik voor een Dell server ga configureren. Maar geen idee of het dan gelijk OEM is :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen