lan party probleem Battlefield 3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick2102
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 15:30
Hallo,

we zijn hier op een lan party met 4 man en hebben allemaal Battlefield 3 gekocht maar het lukt niet om in dezelfde server te joinen. als 1 persoon is geconnect kan de rest er niet meer bij komen.
die krijgen dan een error te zien: "Game Disconnected: could not join the server".
we kunnen meesteal wel allemaal we een aparte server joinen maar dan krijgen we soms ook nog het zelfde probleem.
iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
we hebben ook al geprobeerd om een server te pakken zonder punkbuster maar dat maakte niks uit

Rick

[ Voor 6% gewijzigd door rick2102 op 07-04-2012 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

gokje: 4 man achter 1 router en dus hetzelfde IP adres?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneetjuhh1991
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 11:18
Dit was inderdaad het geval, We zaten met 4 man met hetzelfde IP adres. Dit was mijn gok ook al dat het hier aan zou liggen. Maar de rest wou het voor de zekerheid toch even onder een grotere groep gooien. We hebben vandaag met 3 man wel online kunnen spelen.

Dit werkte voorheen ook wel eens toen we met 4 man zaten maar als nummer 4 er dan bij kwam werden we meteen disconnected met bovengenoemde error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Origin zegt f*ck you in dit geval. Je kan niet lannen met BF3. :/
Je moet een IP adress per speler hebben.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Ik heb toch echt een landparty georganiseerd eind vorig jaar en we hebben met 12 man BF3 gespeeld. Geen problemen gehad en ook alles op 1 router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
ja inderdaad.. ik heb afgelopen jaar ook met 5 personen op 1 router(1 IP) zitten lannen in BF3.. zonder problemen.

Misschien dat het dan wel ligt aan welke server je joint.

[ Voor 21% gewijzigd door SpitfireNL op 08-04-2012 21:52 ]

- Mijn PC -

Pagina: 1