Hallo 
Vandaag in de middag hebben jullie gelezen dat ik problemen had met de snelheid van mijn provider.
20min geleden heb ik eindelijk mijn ouders gevraagd en ik kwam erachter dat we KPN hebben.
Ik heb hun de ''Internet Standard / 25 per maand'' laten zien en we hebben direct KPN gebeld. Na een gesprek vond me moeder het toch niet echt wat gezien dat je meer moet betalen en dat zij niet gaan zeggen dat je abbo bijna voorbij is, dus het kan zo zijn dat je er weer een jaar aan vast zit.
Dus nu lees ik op de KPN forum dat het ook een setting kan zijn van de Speedtouch. Er staat hier:
Open de webinterface van het modem (via uw internetbrowser naar http://192.168.1.254 gaan)

Nu voer ik die IP in maar de webpagina wil niet laden ?
''De wachttijd voor de verbinding is verstreken''
''De server op 192.168.2.254 doet er te lang over om te antwoorden.''
Ik ben naar bbned.net gegaan en heb mijn postcode ingevoerd.
Dit is het resultaat:
Dienst Omschrijving Snelheid (max.)
ADSL KPN ATM DSL 8Mb/1Mb
ADSL2+ KPN ATM DSL 20Mb/1Mb
SDSL KPN ATM DSL 2.3Mb/2.3Mb
Zelfs als wij ooit dus zouden upgraden, dan hallen we niet meer dan 8mb?
Dus ja, we hebben Internet Instap van KPN, maar we hallen ''NOOIT'' de 8mb of 1mb upload.
Het snelste wat ik haal is 870kb en hooguit 0.60mb per seconden, Niet snel als ik videos naar YouTube wil sturen
.
Hoop dat dit genoeg informatie is
- Robert
Vandaag in de middag hebben jullie gelezen dat ik problemen had met de snelheid van mijn provider.
20min geleden heb ik eindelijk mijn ouders gevraagd en ik kwam erachter dat we KPN hebben.
Ik heb hun de ''Internet Standard / 25 per maand'' laten zien en we hebben direct KPN gebeld. Na een gesprek vond me moeder het toch niet echt wat gezien dat je meer moet betalen en dat zij niet gaan zeggen dat je abbo bijna voorbij is, dus het kan zo zijn dat je er weer een jaar aan vast zit.
Dus nu lees ik op de KPN forum dat het ook een setting kan zijn van de Speedtouch. Er staat hier:
Open de webinterface van het modem (via uw internetbrowser naar http://192.168.1.254 gaan)

Nu voer ik die IP in maar de webpagina wil niet laden ?
''De wachttijd voor de verbinding is verstreken''
''De server op 192.168.2.254 doet er te lang over om te antwoorden.''
Ik ben naar bbned.net gegaan en heb mijn postcode ingevoerd.
Dit is het resultaat:
Dienst Omschrijving Snelheid (max.)
ADSL KPN ATM DSL 8Mb/1Mb
ADSL2+ KPN ATM DSL 20Mb/1Mb
SDSL KPN ATM DSL 2.3Mb/2.3Mb
Zelfs als wij ooit dus zouden upgraden, dan hallen we niet meer dan 8mb?
Dus ja, we hebben Internet Instap van KPN, maar we hallen ''NOOIT'' de 8mb of 1mb upload.
Het snelste wat ik haal is 870kb en hooguit 0.60mb per seconden, Niet snel als ik videos naar YouTube wil sturen
Hoop dat dit genoeg informatie is
- Robert