ik zit al een tijdje te zoeken, maar kan het nergens vinden. Is het mogelijk om -net zoals in de Apple Appstore- met behulp van één account apps te installeren en op meerdere telefoons te gebruiken (en zo dus te delen met mijn vriendin?) Dan hoef ik niet iedere app die we allebei gebruiken via twee accounts (met dezelfde creditcard gekoppeld, we hebben er maar één) aan te schaffen. Misschien domme vraag, maar ik ben echt compleet nieuw met Android als ex iPhone gebruiker.
Sorry, mag dicht. Heb al antwoord in ander topic. Excuses.
Ja, je moet dan echter ook dat account installeren op beide telefoons, maar het kan zijn dat dan ook de gmail email op beide telefoons is te lezen. Wil je dat je vriendin je mail kan lezen, en andersom?
Alternatief is rooten en titanium backup gebruiken.
Alternatief is rooten en titanium backup gebruiken.
[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 07-04-2012 20:05 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat is prima mogelijk. Gewoon bij het in gebruik nemen van de 2de telefoon de play account koppelen aan de telefoon.
Volgens mij kan je hem dan wel niet meer verwijderen dus hij blijft aan je tel. gekoppeld totdat je hem weer reset.
Volgens mij kan je hem dan wel niet meer verwijderen dus hij blijft aan je tel. gekoppeld totdat je hem weer reset.
Dat klopt, of je laat diegene eerst een nieuw account aanmaken, en voegt later die van jou toe zodat ze jouw apps kan installeren. Deze kan je dan weer wel makkelijk verwijderen mocht je dit niet meer willen.lasharor schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 20:00:
Dat is prima mogelijk. Gewoon bij het in gebruik nemen van de 2de telefoon de play account koppelen aan de telefoon.
Je hoeft ook niet dezelfde telefoons te gebruiken, als je maar een Android toestel hebt.
Zucht...
Maar de Market is volgens mij gekoppeld aan de hoofd account...SgtElPotato schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 20:03:
[...]
Dat klopt, of je laat diegene eerst een nieuw account aanmaken, en voegt later die van jou toe zodat ze jouw apps kan installeren. Deze kan je dan weer wel makkelijk verwijderen mocht je dit niet meer willen.
Je hoeft ook niet dezelfde telefoons te gebruiken, als je maar een Android toestel hebt.
Als je meerdere g-mail adressen hebt aangemeld kun je in de market uit een van deze mailadressen kiezen.lasharor schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 20:04:
[...]
Maar de Market is volgens mij gekoppeld aan de hoofd account...
Open Google Play ( market ) - Menu - Accounts. Daar kun je het account dat je wilt gebruiken kiezen!
Zucht...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()