After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Of dat in dit geval ook is, weet ik niet, ik zie een SKU die afwijkt van de SKU in de Pricewatch, ik ben niet zo bekend met Intel SKU's, dus dat zal ik even moeten navragen (vaak kan je aan de SKU afleiden hoe een product verpakt is, bijvoorbeeld met doosje, handleiding etc of alleen het product zelf, dus bulk etc.). De vraag is of we hier wat mee doen, aangezien dit een 10-verpakking betreft en daar doen we in principe niks mee, zeker niet bij zaken zoals moederborden en CPU's etc. Maar goed, we gaan even kijken wat en hoe we hiermee omgaan. Bedankt voor de melding in ieder geval.
Wel apart trouwens, had bij de sorted een melding gedaan van de prijs, die had namelijk een flinke verhoging gekregen zoals je op het grafiekje kan zien. Bleek 't toch te kloppen. Maar het aparte is dat het bordje per 10 verkocht lijkt te worden, had dat al van iemand begrepen hier op het forum. Waarom staat zoiets eigenlijk in de PW? Of was dat helemaal niet de bedoeling?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Klopt, waarom dit gebeurd is, is een raadsel. Het is afgelopen februari in de Pricewatch gezet door ondergetekende, maar ik weet zeker dat het toen geen 10-verpakking betrof, want dat moet je ook aan de prijs zienRaven schreef op zondag 08 april 2012 @ 09:48:
Hmm, okee.
Wel apart trouwens, had bij de sorted een melding gedaan van de prijs, die had namelijk een flinke verhoging gekregen zoals je op het grafiekje kan zien. Bleek 't toch te kloppen. Maar het aparte is dat het bordje per 10 verkocht lijkt te worden, had dat al van iemand begrepen hier op het forum. Waarom staat zoiets eigenlijk in de PW? Of was dat helemaal niet de bedoeling?
Maar goed, dat wil ik even goed uitzoeken en dat zal even moeten wachten tot na de paas
Oscar Wilde
Oscar Wilde
[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 09-04-2012 20:30 ]
Oscar Wilde
[ Voor 84% gewijzigd door Ch3cker op 09-04-2012 22:06 ]
De bulk versies van Intel zijn normaal gesproken een 10-pack, echter sommige distributeurs (en daarmee winkels) bieden ze ook los aan onder dezelfde SKU.Glaanie schreef op zondag 08 april 2012 @ 11:55:
Klopt, waarom dit gebeurd is, is een raadsel. Het is afgelopen februari in de Pricewatch gezet door ondergetekende, maar ik weet zeker dat het toen geen 10-verpakking betrof, want dat moet je ook aan de prijs zienDaarom wil ik even bij mijn collega te rade om te kijken hoe de Intel SKU's in elkaar zitten. Ik vermoed dat de Sorted variant inderdaad de enkele versie is en de versie in Unsorted de 10-pak. Ik vermoed dat bij (een leverancier van) Max ICT een verkeerde koppeling heeft plaatsgevonden, waardoor deze de prijs van de 10-pak mee kreeg.
http://ark.intel.com/prod...op-Board-D2500CC#ordering
Voor de overzichtelijkheid zet ik hier een slotje op. Mochten er toch nog vragen zijn, stuur mij of Ch3cker dan even een DM
Dit topic is gesloten.