Kun je wat meer woorden gebruiken? Ik denk dat ik bij lange na niet de enige ben die hier geen touw aan kan vastknopen
Ik kan er ook geen chocola van maken, even de spellcheck had geen kwaad gekunt... Misschien moet je gewoon een wireless router kopen??
Edit, een nertwerk, wat is dat?
Edit, een nertwerk, wat is dat?
[ Voor 12% gewijzigd door Bartjezz op 07-04-2012 18:50 ]
De tegenwoordige tijd van een Nerd-werk natuurlijk.
Ik vermoed dat deze persoon een extern netwerkkaartje denkt te zoeken, maar helemaal zeker weet ik dat niet..
Hij bedoelt volgens mij een externe netwerk-kaart. In principe niet, voor zover ik weet. Gaat het om een PC of laptop? Voor de PC kun je vrij makkelijk een losse netwerkkaart kopen, als je ingebouwde stuk is.
Misschien zijn er wel USB-netwerkkaarten, maar ik zou niet weten waar je die kunt kopen...
Misschien zijn er wel USB-netwerkkaarten, maar ik zou niet weten waar je die kunt kopen...
Verwijderd
Wellicht kan je op het netwerk van je buren nu de jouwe defect is....Picodoor schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:29:
Halo graag had ik geweten of dat er externe netwerken bestaan voor pc der mijne is defect.
Dank U
Gr
Ik zijn wel meer dingen die ik graag had willen weten
maak eerst de basisschool eens af, in plaats van meerdere topics starten in de trant van '' mijn internet is kapot ''
Die zijn er zeker. Jammer is dat deze vreselijk traag zijn...Keypunchie schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:54:
Hij bedoelt volgens mij een externe netwerk-kaart. In principe niet, voor zover ik weet. Gaat het om een PC of laptop? Voor de PC kun je vrij makkelijk een losse netwerkkaart kopen, als je ingebouwde stuk is.
Het probleem is niet dat hij oud en ongeletterd is, maar dat hij alle basiskennis mist.
Daar moet hij zelf aan werken.
In netwerken zie je steeds meer dat het eigenlijk een verkapte helpdesk is.
Er zijn nog weinig interessante topics die kennis verhoogend zijn.
Daar moet hij zelf aan werken.
In netwerken zie je steeds meer dat het eigenlijk een verkapte helpdesk is.
Er zijn nog weinig interessante topics die kennis verhoogend zijn.
Gewoon antwoord geven dan
Ja. ze bestaan
Ja. ze bestaan
Misschien is zijn internet wel kapot.... en draait hij nu op zijn backup.
Maar even zonder ongein. Beste Picodoor,
Graag ontvangen we wat meer informatie van u met betrekking tot uw probleem. Het is voor ons niet mogelijk om een goede inschatting van uw probleem te krijgen. Zodoende kunnen wij ook geen gedegen oplossing aandragen.
Eventueel is het een mogelijkheid om iemand met een uitgebreidere computerkennis aan te laten haken om een gedetailleerde omschrijving van het probleem te geven.
ik hoop u hiermee voldoende informatie verschaft te hebben.
Met vriendelijke groet,
De helpdesk
Maar even zonder ongein. Beste Picodoor,
Graag ontvangen we wat meer informatie van u met betrekking tot uw probleem. Het is voor ons niet mogelijk om een goede inschatting van uw probleem te krijgen. Zodoende kunnen wij ook geen gedegen oplossing aandragen.
Eventueel is het een mogelijkheid om iemand met een uitgebreidere computerkennis aan te laten haken om een gedetailleerde omschrijving van het probleem te geven.
ik hoop u hiermee voldoende informatie verschaft te hebben.
Met vriendelijke groet,
De helpdesk
Carpe Diem
Zoals je in het merendeel van de postings hierboven ziet is je vraag zo onduidelijk en summier dat je met name onzinreacties krijgt. Dat is zonde want dat betekent dat hier een slot op gaat, en je alsnog geen antwoord hebt.Picodoor schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:29:
Halo graag had ik geweten of dat er externe netwerken bestaan voor pc der mijne is defect.
Dank U
Gr
Ik raad je aan om bij het starten van een topic eerst de stappen uit Het algemeen beleid #quickstart door te lopen. Grote kans dat je de oplossing op je probleem dan al hebt gevonden. Zo niet, dan heb je een gedegen topicstart voorbereid die aanleiding geeft tot serieuze reacties en een grote kans op antwoord op je vraag.
offtopic:
De users die hier besloten hebben een TR te plaatsen
Zij die besloten hebben hier onzin te posten horen beter te weten. Verplicht leesvoer: zeef in "Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics"
De users die hier besloten hebben een TR te plaatsen
Zij die besloten hebben hier onzin te posten horen beter te weten. Verplicht leesvoer: zeef in "Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics"
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()