Toon posts:

geen geluid meer op mn pc

Pagina: 1
Acties:
  • 464 views

Verwijderd

Topicstarter
NEC COMPUTERS INTERNATIONAL MS-6786

ik kan nergens de driver vinden van het geluid

kan iemand me helpen alvast bedankt

Verwijderd

En over welk os hebben wij het dan?

Verwijderd

Topicstarter
windows 7
ben een beetje nieuw met computers dus ms doe ik soms wel iets verkeerd

• twinqore
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-02 12:06
Kan je het Hardware ID Kopiëren en hier posten?

Verwijderd

Probeer eens:
http://www.msi.com/produc.../?div=Driver&os=Win7%2064
Althans ik ga er vanuit dat het 64bit is...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 18:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
en wat moet ik dan doen

Verwijderd

Stuurprogramma's downloaden en installeren. Ik begrijp dat je nieuw bent in het wereldje maar over dit soort basic zaken is genoeg informatie op het internet of in boeken te vinden. Het stuit mij een beetje tegen de borst om dergelijke basale zaken te moeten gaan uitleggen. Bovendien ben je met wat basiskennis zelf ook beter in staat om problemen op te lossen.

Verwijderd

In boeken? Spannend! :D

Je kunt mss ook zelf geluiden erbij maken....
Even normaal, zit er geen software bij het NEC pakket?

Leek me één of ander bord met Via chipset als ik zo snel even zocht.
Je hebt geloof ik ook een programma van MSI waar je drivers mee kunt zoeken en downloaden voor een mobo, graka setup, kan wel zijn dat je oude bord niet meer ondersteund wordt.

Verwijderd

Hier is iemand met een gelijkaardig probleem. Misschien kan je eens kijken als iets van deze tips helpen?

Wat heb je zelf al gezocht en gedaan?

Verwijderd

Gaat het over een oude computer? Ik had laatst op een oude pc windows 7 gezet maar de drivers van het geluid waren niet beschikbaar meer. Had een PCI- geluidskaartje (voor 15 euro of minder heb je er al een) gekocht en hij deed het weer ;-)

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
ik vind het niet erg om mensen te helpen en topics te lezen, sterker nog ik vind het leuk, leer een hoop van medetweakers, maar een fatsoenlijke TS mogen we hier toch wel verwachten, ook een beetje meer aanvullende informatie zou makkelijk zijn om je verder te helpen...
ook google biedt voor dit soort basic zaken vaak wel een uitweg, zo niet... dan kan je hier melden wat je al gedaan hebt en kunnen wij je misschien verder helpen

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-02 13:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dit is nu de vierde keer dat ik een topic sluit door een absoluut gebrek aan enig eigen onderzoek, inzet of zelfs maar een fatsoenlijke openingspost. GoT is geen helpdesk! Als je vragen hebt verwachten we hier dat je in ieder geval niet te lam bent om Google te openen. En dat is toch echt niet teveel gevraagd, hoop ik?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.