advies verkoop ipad

Pagina: 1
Acties:
  • 846 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyDevill
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-03 10:43
Hey mensen heb wat advies nodig.
heb een Apple iPad 2 met Wi-Fi 16 GB - Zwart liggen nog ongeopend nieuw in doos heb hem dubbel gekregen bij een online bestelling.
wat zou ik hiervoor kunnen vragen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:10
Kijk eens op Marktplaats of Tweakers.net V&A zou ik zeggen...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
En niet gaan janken als de provider die extra geleverde Ipad terug wil hebben. Kan je een hoop problemen bezorgen.

Wel van toepassing als je er maar 1 zou krijgen, anders kun je er rond de 300 voor vragen.
MyDevill schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:25:
Hey mensen heb wat advies nodig.
heb een Apple iPad 2 met Wi-Fi 16 GB - Zwart liggen nog ongeopend nieuw in doos heb hem dubbel gekregen bij een online bestelling.
wat zou ik hiervoor kunnen vragen ?

[ Voor 9% gewijzigd door Jeroen10 op 07-04-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel dat je in plaats van dubbel, niets gekregen had. Zou je dan gaan klagen?
Juist, netjes melden en terugsturen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Laatst online: 08:08
Daar gaan we weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:24

NSG

Je weet niks!

Je krijgt iets dubbel? En je vraag is, wat kan ik ervoor vragen?
Terugsturen die handel, zelfs als is het een goed lopend bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyDevill
leuk dat jullie dat zouden doen.
maar blijf OT mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:10
MyDevilll: even buiten de discussie of wat jij doet netjes is of niet, dit kun je toch prima zelf uitzoeken? Of verwacht je dat wij voor je op Markplaats gaan kijken wat een gemiddelde tweedehands iPad kost?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:13

Umbrah

The Incredible MapMan

Het is juist ontzettend on-topic. Je topic zal waarschijnlijk ook geblokkeerd gaan worden, net zoals een gemiddeld "waar kan ik dit en dat illegaal downloaden" topic, of "heeft iemand een licentie sleutel". Je moet dit in feite zien als een niet-betrapte winkeldiefstal, het is en blijft diefstal. En welke winkel het ook is, op den duur zullen ze er achter komen dat er een iPad minder is.

Goed, nog niet overtuigd? Denk dan hieraan: zo'n apparaat kost ruim 300 euro, waarschijnlijk meer. Hoeveel daarvan zou naar de winkelier gaan, hoeveel mag de winkelier betalen aan Apple? Juist. De winkelier houd er maar heel weinig aan over. Voor die ENE iPad die jij achterover drukt, zijn eigen fout of niet (je hebt de wettelijke plicht om dit te melden, trouwens), moet hij 250 extra iPads verkopen om break-even te komen.

Nog niet overtuigd? Ik ben wat vertrouwen in de mensheid kwijt geraakt en hoop stiekem dat je dit zegt puur omdat je nog erg jong bent en je brein nog niet 100% ontwikkeld is (het ontwikkeld zich tot je 23e, moraliteit subroutines zijn misschien nog niet geïnitialiseerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Umbrah schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:45:
Voor die ENE iPad die jij achterover drukt, zijn eigen fout of niet moet hij 250 extra iPads verkopen om break-even te komen.
Cijfers graag.
(je hebt de wettelijke plicht om dit te melden, trouwens),
Bron graag.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
MyDevill schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:39:
leuk dat jullie dat zouden doen.
maar blijf OT mensen
Ontopic dan: wat heb je zelf al gedaan om erachter te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Umbrah schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:45:
Voor die ENE iPad die jij achterover drukt, zijn eigen fout of niet (je hebt de wettelijke plicht om dit te melden, trouwens), moet hij 250 extra iPads verkopen om break-even te komen.
Ben het wel met je eens behalve dit schromelijk overdreven "feit" :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyDevill
danielkraak schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:48:
[...]

Ontopic dan: wat heb je zelf al gedaan om erachter te komen?
negeer de offtopics maar even.

heb zelf natuurlijk pricewatch gekeken en ook marktplaats maar dit zijn natuurlijk allemaal gebruikte modellen.
ik wil deze verkopen met de bon erbij dus dat de garantie gewoon voor de koper is.
en dit topic is meer gewoon een discussiestarter van wat zouden jullie hiervoor vragen/geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
MyDevill schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:51:
[...]

heb zelf natuurlijk pricewatch gekeken en ook marktplaats maar dit zijn natuurlijk allemaal gebruikte modellen.
ik wil deze verkopen met de bon erbij dus dat de garantie gewoon voor de koper is.
en dit topic is meer gewoon een discussiestarter van wat zouden jullie hiervoor vragen/geven
Je weet de nieuwprijs toch? Dan kun je vervolgens toch wel bedenken wat het ongeveer moet opleveren? :?

En uiteraard geldt er: wat de gek ervoor geeft.

[ Voor 4% gewijzigd door danielkraak op 07-04-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ik zou er 399 Euro voor vragen maar aangezien ik iPad's haat er nog geen 100 Euro voor geven. Welcome :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyDevill
zat zelf namelijk te denken aan een 380 euro, dat ik toch onder de nieuwprijs de ipad zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MyDevill schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:53:
zat zelf namelijk te denken aan een 380 euro, dat ik toch onder de nieuwprijs de ipad zit
Voor die 9 Euro meer zou ik hem dan principieel gewoon hier in het dorp in een winkel kopen, maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Lol kijk eens hoeveel deze geweldige tweakers al bijgedragen heeft, typisch weer een geval van pakken pakken en pakken. tot die een opdracht krijgt tot inleveren, dan is het huilen want hij heeft het geld niet meer. Moet die op afbetaling gaan terugbetalen, allemaal problemen.

Je zou ook kunnen mailen dat je er 1 teveel hebt gekregen en vragen om een vergoeding voor je eerlijkheid. Misschien krijg je wel een paar maanden abbo gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Dus je wil iets verkopen op bon, van een product dat niet tot jou toebehoort. Valt dat niet onder verduistering Lees strafbaar.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:13

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Modbreak:Kijk wat anderen vragen in onze V&A en marktplaats e.d. voor prijsinfo.
Dit is niet de plek voor deze discussie, nog los van of het netjes is wat je doet.

[ Voor 4% gewijzigd door Nomad op 07-04-2012 16:14 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.