Ik heb al een tijdje mijn eerste nas waarvan ik zeer te vrede ben. Enkel het downloaden en uploaden van de nas naar de laptop gaat minder snel dan bij anderen. De snelheden dat het kan behalen zijn 20MB/s, dit kan enkel als ik Sickbeard en Couchpotato uitzet. Als bijde aanstaan vertraagd het tot 15MB/s.
Ik heb gelezen dat de snelheid toch zeker boven de 50MB/s kan zijn wat het nog nooit behaald heeft. Zelfs niet toen ik voor de eerste keer alles van de laptop over zetten naar de nas.
Hier is enkele info over mijn netwerk:
Laptop-->Router (D-Link Dir-655)-->Router/Modem (Telenet)--> NAS (Synology DS212J).
Gigabitnetwerk.
Snelheid van mijn netwerk heb ik al getest van laptop naar PC. Zowel downloaden en uploaden zit rond de 80Mb/s. Voor zo ver ik weet ligt het probleem niet aan mijn netwerk.Verder zit er in mijn nas 1 schijf van 1TB Samsung HD103SI.
Alvast bedankt en hopelijk kan iemand mij verder helpen
Ik heb gelezen dat de snelheid toch zeker boven de 50MB/s kan zijn wat het nog nooit behaald heeft. Zelfs niet toen ik voor de eerste keer alles van de laptop over zetten naar de nas.
Hier is enkele info over mijn netwerk:
Laptop-->Router (D-Link Dir-655)-->Router/Modem (Telenet)--> NAS (Synology DS212J).
Gigabitnetwerk.
Snelheid van mijn netwerk heb ik al getest van laptop naar PC. Zowel downloaden en uploaden zit rond de 80Mb/s. Voor zo ver ik weet ligt het probleem niet aan mijn netwerk.Verder zit er in mijn nas 1 schijf van 1TB Samsung HD103SI.
Alvast bedankt en hopelijk kan iemand mij verder helpen