Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,
Laatst heb ik mijn oude iPod touch weer een keer onder het stof vandaan gehaald, maar toen ik hem wou aanzetten kon ik niet ontgrendelen, en na wat gekeken te hebben ben ik erachter gekomen dat ik een zogenaamde "Dead strip" heb, weet iemand misschien een oplossing voor dit probleem?
Afbeeldingslocatie: http://xazorx.nl/temp.jpg
Snelle hele slechte sketch gemaakt van probleem, rood is de "dead strip"
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloknibor
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:34
hey,

dingen die je zou kunnen proberen zijn een hard reboot dit doe je door de home knop en de lock knop allebei voor een aantal tellen in te drukken totdat je iphone het apple logo weer toont. Als dit niet werkt kun je nog proberen om de software te herstellen ;) dit doe je door je ipod uit te zetten en de home knop een tijdje in te drukken (en in te blijven drukken) terwijl je je ipod aan je pc verbind (je krijgt dan een plaatje van een itunes logo met een snoertje op je scherm), nu krijg je in itunes een melding om je ipod te herstellen ;) als dit niet werkt licht het helaas aan de hardware en zul je naar een reparateur moeten ;)

succes ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het even geprobeerd, maar werkt niet. Dus dat wordt een nieuw scherm bestellen, of gewoon een nieuwe iTouch, want deze is toch al 3 á 4 jaar oud (zo uit m'n hoofd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

Ik zou inderdaad de pricewatch: Apple iPod Touch V4 32GB Zwart of 8 GB versie aanschaffen. Natuurlijk kan je ook gewoon een nieuwe smartphone kopen. Ik heb ook een Ipod touch V4 maar vele smartphones hebben al evenveel geheugen en betere geluidskwaliteit. De HTC One-serie? Als je er Beats-audio oortjes bij wilt kan je ook de Sensation XE kopen.

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter