[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Anders zou je met een boost een score naar een bepaalde waarde kunnen dwingen, wachten tot andere mensen volgen, en vervolgens de boost weer verwijderen en hergebruiken voor een andere reactie.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Is dat paranoia, of zijn er echt mensen die dat doen?Dirk schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:32:
Dat is ook niet de bedoeling.
Anders zou je met een boost een score naar een bepaalde waarde kunnen dwingen, wachten tot andere mensen volgen, en vervolgens de boost weer verwijderen en hergebruiken voor een andere reactie.
Zou bij mij iig niet opkomen, en heb zelf geen probleem er mee, als je boost punt verliest, na verkeerd gebruik.
Maar heb al een hekel aan boost punten, als je er dan een fout mee maakt en je kan het niet meer recht zetten vind ik niet echt juist
Niemand heeft er ooit de kans voor gekregen, want dit was vanaf het begin al zo. Maar ja, ik verwacht dat inderdaad mensen zoiets zouden doen als ze de kans kregen.player-x schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:12:
[...]
Is dat paranoia, of zijn er echt mensen die dat doen?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ik denk dat je (sommige van) onze gebruikers overschatIk denk dat het qua misbruik wel zou meevallen
Hier is vantevoren over nagedacht en het is by design dat boostpunten achteraf niet meer kunnen worden gereclameerd. Sowieso moet je je afvragen hoe nuttig het boost-systeem eigenlijk is; vaak gaan boosts hand in hand met mismoderaties...
Intentionally left blank
Hier ben ik het helemaal mee eens.crisp schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:59:
Sowieso moet je je afvragen hoe nuttig het boost-systeem eigenlijk is; vaak gaan boosts hand in hand met mismoderaties...
Ik letterlijk HAAT het boost systeem, en zie in zijn geheel de voordelen er niet van in tegenover de nadelen.
En kan wat mij betreft, net als de modbot, op het hoopje, leuk idee maar werkt in de praktijk niet naar behoren.
Ben bijvoorbeeld geen echte Apple fan, en heb al een paar keer gezien dat een negatieve, maar ontopic post ten opzichte van Apple, door iFans beloond worden met een -1.