Hoi,
Ik heb een probleem met het toevoegen van een background-image met behulp van CSS. Heb een blanco html page met html,head,body en natuurlijk ook een link voor de css. Bij de css heb ik alleen deze zin: body {background-image: url(bumbee.jpg);}. De image en de html page zijn in dezelfde folder opgeslagen. Ik heb het geprobeerd met dubbele en enkele aanhalingsteken en ook nog eens zonder bij de url, niks helpt. Weet niet wat het probleem kan zijn. Hieronder is mijn html en mijn css.
En hier mijn CSS:
Je kan [code=html | css | js | php | etc.][/] tags toevoegen voor je code
Kan iemand mij hieruit helpen??? Alvast bedankt voor de moeite.
Ik heb een probleem met het toevoegen van een background-image met behulp van CSS. Heb een blanco html page met html,head,body en natuurlijk ook een link voor de css. Bij de css heb ik alleen deze zin: body {background-image: url(bumbee.jpg);}. De image en de html page zijn in dezelfde folder opgeslagen. Ik heb het geprobeerd met dubbele en enkele aanhalingsteken en ook nog eens zonder bij de url, niks helpt. Weet niet wat het probleem kan zijn. Hieronder is mijn html en mijn css.
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN"? "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> <html> <head> <title>Try out 2</title> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/tryout2.css" /> </head> <body> </body> </html> |
En hier mijn CSS:
Cascading Stylesheet:
1
| body {background-image: url(bumbee.jpg);} |
Je kan [code=html | css | js | php | etc.][/] tags toevoegen voor je code
Kan iemand mij hieruit helpen??? Alvast bedankt voor de moeite.
[ Voor 6% gewijzigd door BtM909 op 08-04-2012 00:54 ]