Bol.com reviews

Pagina: 1
Acties:
  • 1.369 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 20:39
Het is me opgevallen dat Bol.com verkeerde informatie leverd over de reviews die op Tweakers.net zijn gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.bol.com/nl/static/images/3rdparty/raters/logos/tweakers_net.png
Winkelreview bol.com:

Hier laat het zien dat het 3,5 sterren heeft in reviews(wat ook een licht groene kleur geeft ipv donkergroen), verre van het actuele sterrenaantal ( 3,3,2.5 ) wat de klant dus kan misleiden.

Kan tweakers hier wat mee doen?

Gr.

[ Voor 30% gewijzigd door Marvin- op 07-04-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SF->PW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Bol.com gebruikt twee plaatjes voor de rating:

Afbeeldingslocatie: http://www.bol.com/nl/static/images/3rdparty/raters/rating_elements/tweakers_empty.png
Afbeeldingslocatie: http://www.bol.com/nl/static/images/3rdparty/raters/rating_elements/tweakers_full.png

Het zijn dus altijd groene sterren, alleen wordt de breedte van het tweede plaatje ingesteld op de rating van de bol.com shopreviews op Tweakers.net. Dat ligt rond de 3, dus lijkt wel te kloppen? Toegegeven, groen is wel misleidend, maar daar kun je denk ik weinig over zeggen.

[ Voor 8% gewijzigd door Nordlys op 07-04-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 20:39
Wat dus het meest misleidend is dat er een verkeerde rating is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Misschien pakt Bol een andere periode dan op t.net? Als je op 'alles' klikt hebben ze een score van ~4 voor algemeen. Het is maar net welke periode zij (kunnen) gebruiken denk ik.

Dus imo niets misleidends of verkeerds, zonder dat je weet welk getal zij gebruiken voor hun rating. Vraag het eens na bij Bol :)

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:28

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik weet niet wat de policy hieromtrent is, ik heb even een mailtje gestuurd naar onze Sales-mensen. We komen erop terug :) Thanks voor de melding!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danieldevries
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 14-08-2021
Bol.com wil mij oplichten. Eerst hebben ze 3 keer verkeerde product gestuurd. Ik heb netjes betaald. Maar na 2 weken zeggen ze dat ik toch niets betaald. Ik heb een screenshot van mijn bankrekening en ook een officiele bankafschrift gestuurd, maar ze willen dat toch niet accepteren. En ze hebben mij met de incassobureau bedreigd. Ik ga zeker niet 2 keer betalen! Alles gaat naar de rechter. Ik ga een youtube video van deze zaak maken. Ze zeggen altijd, "Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.", maar ze doen helemaal niets. Ze zijn vieze oplichters! (CASE:82022395)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:02
danieldevries schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 11:41:
Bol.com wil mij oplichten. Eerst hebben ze 3 keer verkeerde product gestuurd. Ik heb netjes betaald. Maar na 2 weken zeggen ze dat ik toch niets betaald. Ik heb een screenshot van mijn bankrekening en ook een officiele bankafschrift gestuurd, maar ze willen dat toch niet accepteren. En ze hebben mij met de incassobureau bedreigd. Ik ga zeker niet 2 keer betalen! Alles gaat naar de rechter. Ik ga een youtube video van deze zaak maken. Ze zeggen altijd, "Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.", maar ze doen helemaal niets. Ze zijn vieze oplichters! (CASE:82022395)
zo, dat lucht op denk ik.
Welkom op Tweakers.
Gaat het om Bol zelf, of iemand die via Bol verkoopt?
Heb je rechtsbijstand verzekering?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voor deze review was het nodig om een topic van 9 jaar oud naar boven te schoppen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

sypie schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 12:47:
Voor deze review was het nodig om een topic van 9 jaar oud naar boven te schoppen?
TS heeft waarschijnlijk (jawel!) de search gebruikt :)

Dat ik dat nog mag meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:02

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Shopreviews over bol.com kun je kwijt bij https://tweakers.net/shopreview/5382/bol-punt-com/overzicht/ of bij https://tweakers.net/shop...punt-com-plaza/overzicht/, afhankelijk of je rechtstreeks bij bol.com hebt gekocht, of bij een andere winkel die op bol.com adverteert. Het forum is niet bedoeld voor shopreviews.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.