[Development] Certificaat applicatie ontwikkeling *

Pagina: 1
Acties:
  • 697 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342051

Topicstarter
Hoi een vraagje op het gebied van applicatie ontwikkeling en de benodigdheden daarvoor. Ik ben een nieuweling op dit platform en wil een applicatie bedrijfje te starten. Ik wil graag informatie inwinnen over de Certificaten die nodig zijn om je applicaties te kunnen testen en te plaatsen in de verschillende markten van Windows,blackberry,apple en Android.
Heeft iemand hier meer informatie over waar je dit aanvraagt/ de eisen en hoe lang het duurt voor je zo'n cert krijgt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241683

Apple: https://developer.apple.com/programs/ios/ 99$/jaar
Google: Volgens mij maak je hier je eigen certificaat 25$ eenmaleig

Andere twee platformen weet ik niet. Apple heeft iig duidelijke documentatie hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Voor WP7, moet je iig een apphub account hebben. Kost $99.
Ik neem aan dat uiteindelijk voor Windows 8 metro apps ook zoiets zal gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zou zeggen: ga het lekker navragen bij de bedrijven waar je een certificaat zoekt. Elk van die bedrijven heeft wel een supportafdeling of -forum waar je je precies kan laten voorleggen hoeveel je moet betalen voor welke voorwaarden. Dit heeft verder niets met programmeren te maken en al helemaal niet met software engineering/architecture, dus op dit forum heeft het niet veel te zoeken. Zie ook Waar hoort mijn topic? en De Quickstart.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.