Toon posts:

Snellere processor voor mijn PC

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb nu een P2 350 in mijn PC zitten met een TNT2 Ultra.
Welke processor kan ik in mijn PC zetten om die kaart maximaal te benutten?
Alles kan op het Slot 1 mobo via een converter, behalve Coppermine processoren.

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

de snelste niet coppermine p3 die er te koop is lijkt mij.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:52
Er bestaat toch zoiets als een Slot 1 converter?

Verwijderd

Topicstarter
>>de snelste niet coppermine p3 die er te koop is lijkt mij.

Wel eens van budget gehoord? Ik zoek een processor die sneller is dan mijn P2 350. B.v. een Celeron 466 (of is die niet sneller?). Maar ik weet niet goed waar je beter mee bent, een P3 of een Celeron.

>>Er bestaat toch zoiets als een Slot 1 converter?

Ja, ik heb geprobeerd de Soltek SL-02D ergens vandaan te halen, maar dat product is er dus (nog) niet. Maar voor een normale Socket 370 processor kan een andere converter er ook in natuurlijk.

Info over SL-02D:
Soltek introduceert haar nieuwste adapterkaart SL-02D Power C-Tune. De ingebouwde PWM circuit op SL-02D stelt de processor in staat om de benodigde Vcore voltage direct via de powersupply in plaats van het moederbord te krijgen. Dit unieke design maakt het mogelijk om een FC-PGA Coppermine op een Legacy Slot-1 moederbord, dat geen 1.6 Volt Vcore ondersteunt, te gebruiken.

Verwijderd

de oudere p3's (lees: katmai's) zijn niet zo heel duur hoor en die gaan geloof ik max tot 600Mhz en als dat al te duur is zou ik je aanraden om nog maar even te sparen, want om van een 350 een 450 te amaken is dan ook d emoeite niet, koop dan gewoon een extra/goede fan en ga hem dan overklokken ofzo

Verwijderd

Topicstarter
Zit er veel verschil tussen een P2 350 en een P3 600 of een Celeron 500?
Pagina: 1