Toon posts:

Simpel mobiel hotspot voor 16 concurrent connecties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg je, zo makkelijk en goedkoop mogelijk, 16 Android tablets overal in het land op het internet zonder de wifi instellingen van elke tablet, elke locatie, elke keer aan te passen?

De benodigde bandbreedte is minimaal (paar Kb/s/tablet max), als ze maar allemaal tegelijkertijd op het internet kunnen.

Ik vraag dit omdat ik op conferenties graag een multi user online programmaatje zou willen showen.

Ik heb wel een paar mobiele hotspots gezien maar kan niet vinden of deze 16 concurrent connecties aankunnen.
Maar misschien raden jullie mij iets heel anders aan; ik heb weinig kennis van dit zaken.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zelf een mobiel abo nemen waarbij je mag delen (dus wel met de provider afstemmen, kan wel een zakelijk abo worden en dus duurder). Een Mifi kan maar max 5 apparaten tegelijk aan, je zult dus een wat betere 3G router nodig hebben.

Je kan contact opnemen met de fabrikant of andere 3G routers wel 16 verbindingen aankunnen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Vaak is er wel wifi aanwezig op de conferenties.

Is het ook mogelijk om 1 tablet(Android 2.3) te verbinden en daar dan de router op aan te sluiten?