Ik zoek een audio setje voor een nieuwe tv, het is me namelijk opgevallen dat die nieuwe tv's nog slechter geluid geven dan de CRT's van vroeger (en dat vond ik al heel slecht). Het is zonder body, zo blikkerig. Los daarvan luister ik steeds muziek op men sennheiser hoofdtelefoon of in de auto (harman-kardon optie), die vind ik goed. Trouwens nooit een stereo gehad (ben m.a.w alles behalve audiofiel, maar schotel me geen slechte dingen voor).
Dus tijd voor een setje dat ik zowel voor muziek als voor film kan gebruiken! Voor mij is een 2 of 2.1 voldoende, zolang de kwaliteit van mijn hoofdtelefoon of auto geëvenaard wordt en wat volume kan ik ook gebruiken (grote living, open bebouwing).
Blueray moet er ook bij, maar wil ik gerust apart kopen.
Budget +/- 400eur.
PS: hoeft misschien geen receiver te zijn, ik heb een tv en een pc die streamt naar de TV of audio moet spelen rechtstreeks naar de "versterker/receiver" (kan ook iphone zijn, maakt niet uit).
PS2: living is 8,5m op 4m. Het TV gedeelte bevind zicht op de linker helft (andere helft is werk/eet tafel). Aan de linker helft is een schuifraam naar de tuin (beetje muziek in de tuin is ook leuk).
Dus tijd voor een setje dat ik zowel voor muziek als voor film kan gebruiken! Voor mij is een 2 of 2.1 voldoende, zolang de kwaliteit van mijn hoofdtelefoon of auto geëvenaard wordt en wat volume kan ik ook gebruiken (grote living, open bebouwing).
Blueray moet er ook bij, maar wil ik gerust apart kopen.
Budget +/- 400eur.
PS: hoeft misschien geen receiver te zijn, ik heb een tv en een pc die streamt naar de TV of audio moet spelen rechtstreeks naar de "versterker/receiver" (kan ook iphone zijn, maakt niet uit).
PS2: living is 8,5m op 4m. Het TV gedeelte bevind zicht op de linker helft (andere helft is werk/eet tafel). Aan de linker helft is een schuifraam naar de tuin (beetje muziek in de tuin is ook leuk).
[ Voor 19% gewijzigd door poing op 06-04-2012 21:44 ]