Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-06 15:45
ik kan met mijn telfort abonnement geen sms ontvangen van T-Mobile. Als ik een sms naar hen toestuur ontvangen ze hem wel. Heb de sim al eens in een ander toestel gestopt maar die ontvangt dan ook geen sms van T-Mobile. Het is een telefoonnummer wat vroeger wel van T-Mobile was.
Heeft iemand hier ervaring mee en nog belangrijker weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:20
je provider bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-06 15:45
goh, dat ik daar niet opgekomen ben zeg :(
Ik had eigenlijk een wat slimmer commentaar verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:18

Reptile209

- gers -

Hee, dat klinkt bekend. Mijn vrouw heeft T-mobile, ik Telfort en ik zit nog steeds op een paar berichtjes van haar te wachten die ze gisteren verstuurd heeft. Consolefreak heeft wel een punt: het is waarschijnlijk effectiever om Telfort te bellen/mailen/webcare-n, dan hier een topic te openen.
Omgekeerd (Telfort -> Tmobile) ging overigens wèl gewoon goed.

[ Voor 9% gewijzigd door Reptile209 op 06-04-2012 22:00 ]

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
diver99 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 21:58:
Hij probeert je gewoon te helpen hoor maar ik zou de provider maar eens bellen want die weet waarschijnlijk meer dan ons.

Aangezien mijn glazen bol kapot is kan ik je niet meer advies geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Nou, bel ze dan even en meldt wat ze zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:53

Fiber

Beaches are for storming.

goh, dat ik daar niet opgekomen ben zeg...
Toch heeft hij volkomen gelijk. Dat heet eigen inzet tonen, vertellen wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen en welke oplossingen niet werken.
Het algemeen beleid #quickstart

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

En ? mag ik daaruit concluderen dat je zelf wel zo slim geweest bent om te bellen en dat je bewust heel slim wat informatie van ons onthoud?
of was je zo dom om niet te bellen ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Fiber schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:05:
[...]

Toch heeft hij volkomen gelijk. Dat heet eigen inzet tonen, vertellen wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen en welke oplossingen niet werken.
Het algemeen beleid #quickstart
En mocht je niet op de link willen klikken omdat dit te veel energie kost:
Een goede topicstart: De Quickstart

Om je topic zo veel mogelijk kans te geven bij de gebruikers die je zouden kunnen helpen is gebleken dat je je het best kan houden aan de volgende checklist. Er wordt aan deze checklist ook wel gerefereerd als de quickstart.

Houd je bij het openen van een topic altijd aan deze quickstart. Het is niet alleen makkelijk voor jezelf om hem erbij te houden, maar je kunt er ook simpelweg allerlei ergernissen mee voorkomen en een hoop van jouw tijd en die van je medegebruikers besparen.

Zorg dat je bekend bent met het Algemeen Beleid.
Verzin een goede topictitel die zo duidelijk mogelijk aangeeft wat je probleem is.
Dus bijvoorbeeld niet "[Windows] Profielprobleem" maar "[Vista] Profielwijzigingen worden niet opgeslagen".

Afhankelijk van het subforum waar je je vraag wil stellen kan een zogeheten tag ("Vista" in het hierboven genoemde voorbeeld) wenselijk zijn. Controleer dit even in de huidige lijst met topics en in de plaatselijke beleidstopics.

Geef eerst globaal aan wat het probleem is.
Geef vervolgens aan waar je denkt dat het aan ligt.
Geef daarna aan wat je al geprobeerd hebt om zelf tot een oplossing te komen.
Een duidelijke omschrijving geven van dingen die je al geprobeerd hebt voorkomt ook dat mensen tips geven die voor jou oude koek zijn.

Geef aan waarom je denkt dat jouw oplossing niet werkt of geef aan waarom je denkt dat dat niet werkt.
Je eigen oplossing heeft niet gewerkt. Als je begrijpt waarom niet, vertel dit dan. Als je dat niet begrijpt, kun je dat als "subvraag" in je topicstart opnemen.

Geef altijd aan wat voor eventuele foutmeldingen of waarschuwingen je krijgt.
Wanneer je alles duidelijk hebt uitgelegd, vat je je probleem samen en stel je de uiteindelijke vraag.
Plaats je vraag in één topic in één forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAR_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-10 14:17
Hier hetzelfde probleem, mijn smsjes (telfort) komen wel aan bij t-mobile.
Andersom komen ze al enkele dagen niet binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:19
Meer kan je niet doen dan bellen.. Het slimste commentaar/antwoord dus.
Als je logisch nadenkt.. je ontvangt wel smsjes van andere providers. Dus kan het niet aan jou liggen.
Bellen dus.. of Whatsapp gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is er gewoon een storing. Staat op de website van Telfort aangegeven.

Ik heb er zelf ook last van. Kan wel versturen, maar de hele dag al niet ontvangen. En ik weet zeker dat er verstuurd is naar mij aangezien ik naderhand nog gebeld heb met iemand om het na te vragen. Hij had 2 berichten gestuurd, en die zijn allebei niet aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
En ik had wel een wat fatsoenlijkere reply verwacht op een zeer normale en terechte vraag. Als je zo gaat beginnen is een topic zinloos. Slotje dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.