Hallo allemaal,
Ik zit er aan te denken om mijn systeem even een kleine upgrade te geven, ik heb niet heel veel geld beschikbaar dus ik zit een beetje met de vraag wat ik nu zal gaan doen.
Dit is mijn systeem:
Antec P183 Performance One
Asus P7P55D Pro
Asus Videokaart GTX275 896MB
Corsair Voeding 850W
Intel Core i5 750
Nexus Silent Fan Blue LED (driemaal)
OCZ 2x2GB DDR3 PC12800
Samsung 1TB SATA300 32MB
Asus DVD-/+/RAM
24" monitor
Ik zit er aan te denken om nog een videokaart te kopen en deze vervolgens SLI te installeren (voeding zwaar zat). Even een vraagje hierover; is het mogelijk om de gtx 275 2di met de gtx 275 hdti SLI te installeren, dit omdat het toch twee verschillende zijn volgens mij?
Verder breidt ik sowieso mijn intern geheugen uit naar 8 of 16 Gb.
Als iemand nog suggesties heeft hoor ik het erg graag. Zoals ik al gezegd heb wil ik toch een redelijk goedkope upgrade (zeker niet meer dan 150 / 200 euro).
Groeten,
Max
Ik zit er aan te denken om mijn systeem even een kleine upgrade te geven, ik heb niet heel veel geld beschikbaar dus ik zit een beetje met de vraag wat ik nu zal gaan doen.
Dit is mijn systeem:
Antec P183 Performance One
Asus P7P55D Pro
Asus Videokaart GTX275 896MB
Corsair Voeding 850W
Intel Core i5 750
Nexus Silent Fan Blue LED (driemaal)
OCZ 2x2GB DDR3 PC12800
Samsung 1TB SATA300 32MB
Asus DVD-/+/RAM
24" monitor
Ik zit er aan te denken om nog een videokaart te kopen en deze vervolgens SLI te installeren (voeding zwaar zat). Even een vraagje hierover; is het mogelijk om de gtx 275 2di met de gtx 275 hdti SLI te installeren, dit omdat het toch twee verschillende zijn volgens mij?
Verder breidt ik sowieso mijn intern geheugen uit naar 8 of 16 Gb.
Als iemand nog suggesties heeft hoor ik het erg graag. Zoals ik al gezegd heb wil ik toch een redelijk goedkope upgrade (zeker niet meer dan 150 / 200 euro).
Groeten,
Max