~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
3rd party cookies geblokkeerd?
Intentionally left blank
Ook op het forum begin ik nu problemen te krijgen. Afgelopen 5 minuten al 3x een:
[quote]Sessie verlopen
Je sessie is verlopen, je bent daarom uitgelogd.
Klik hier om weer in te loggen, of ververs deze pagina om verder te gaan zonder in te loggen.[/.quote]
Gehad.
Geen cookies geblokkeerd. Ervaringen op 3 verschillende pc's in meerdere browsers. Ik vink braaf telkens het koppelen v/d sessie aan. Zijn er bepaalde instellingen bij Tweakers verscherpt onlangs?
[quote]Sessie verlopen
Je sessie is verlopen, je bent daarom uitgelogd.
Klik hier om weer in te loggen, of ververs deze pagina om verder te gaan zonder in te loggen.[/.quote]
Gehad.
Geen cookies geblokkeerd. Ervaringen op 3 verschillende pc's in meerdere browsers. Ik vink braaf telkens het koppelen v/d sessie aan. Zijn er bepaalde instellingen bij Tweakers verscherpt onlangs?
[ Voor 15% gewijzigd door Eagle Creek op 22-04-2012 18:09 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Ik zie jou regelmatig wisselen van een Ziggo IP naar een XS4all IP, wat bij een lock op IP vanzelfsprekend ervoor zorgt dat je uitgelogd wordt. Stop dat, of lock niet meer op IP, dat zou dit laatste probleem in ieder geval moeten oplossen.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.