Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[pricewatch/feat] Prijs bij meer dan één stuk

Pagina: 1
Acties:

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:02

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
Lieve Devvers,

De pricewatch helpt mij om zo goedkoop mogelijk mijn leuke spulletjes te kopen. Als ik echter van plan ben om meer dan één stuk van eenzelfde product te kopen, word ik minder goed geholpen.

De prijzen (op de productpagina) zijn namelijk gebaseerd op één stuk van dat product. Zeker bij laaggeprijsde producten maken de verzendkosten een relatief groot deel uit van de totaalprijs. Daarom zou het makkelijk zijn als je aan kunt geven hoeveel stuks je wilt kopen, waarna de prijzen hierop aangepast worden. Zie het voorbeeld hieronder.

Nog mooier zou zijn als je dit ook al op de zoekpagina kunt doen.

Bedankt!

Afbeeldingslocatie: http://files.jonathanhogervorst.com/kingston_microsdhc_4gb_class_10_prijzen___core___tweakers.net_pricewatch_1c64.png

[ Voor 4% gewijzigd door Ulster Seedling op 06-04-2012 17:53 ]

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als jet het product aan je wenslijstje toevoegt kun je opgeven hoeveel je er wil en wordt er automatisch voor je uitgerekend hoeveel ze samen inclusief verzendkosten kosten.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:02

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
Dat klopt inderdaad. Daarentegen is dat erg veel werk als het (bijvoorbeeld) om een SD-kaartje gaat en kan je hiermee niet snel het verschil in prijs tussen verschillende producten in een groter aantal zien (tenzij je allemaal toevoegt aan je wenslijst).

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Bedankt voor het meedenken! Dit is de eerste keer dat we deze wens horen, een bijzondere case. We voegen de wens toe aan onze lijst als nice-to-have, omdat we de wens niet eerder hoorden heeft hij voor nu geen hoge prioriteit. Zoals hierboven al aangegeven biedt de wensenlijst hiervoor een goed alternatief.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:04
Persoonlijk denk ik dat dit een lastige voor de Pricewatch wordt. Het is op zich een leuke feature en ik zie er ook wel brood in, maar het grote probleem lijkt me toch eventuele variabele verzendkosten. Als die aanwezig zijn, dan zou je dus aan de hand van gewicht of iets dergelijks de verzendkosten moeten bepalen. De Pricewatch kan hierin dus niet altijd voorzien of correct zijn.

Misschien zou het handiger zijn om rechts alle verzendkosten weer te geven en links de kosten zonder het verzenden, dan zou je inderdaad wel met aantallen kunnen werken denk ik.