Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Sinds een paar weken laat mijn tablet alleen nog maar op als ie uitstaat en ook nog bijzonder traag (50% in 36u)

Als de tab aanstaat geeft hij wel aan dat ie aangesloten is maar door de accu zit een kruisje en er komt geen druppel stroom bij. Zo'n beetje alles al geprobeerd, 3 opladers, via de PC, nieuw kabeltje, dockingstation. Maar tot nu toe nog niets geholpen.

Zijn er mensen die een idee hebben / hier ervaring mee hebben / de oplossing in huis hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig had mijn moeder dat ook met haar SGT van de week. Maar het is gelukkig verzekeringswerk.
Ik heb ook van alles geprobeerd maar tevergeefs. Ze zal de komende 4-weken even zonder moeten doen :)
(Ze zijn zo traag bij Pro Assist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Via de PC lijkt me geen goed idee in dit geval.
Praktisch alle tablets willen meer dan 0,5 A en een standaard USB poort gaat tot 0,5 A.

Een kruisje door de batterij wil overigens niet altijd zeggen dat er helemaal niet opgeladen wordt.
Ik heb een Tab 7.7 en met de USB kabel komt er bij mij ook een kruisje, maar laadt hij toch heel langzaam op.

Als hij met de standaard (220V) lader niet goed oplaadt, dan zou ik hem terugsturen.
Als je hem in de winkel hebt gekocht zou je daar misschien nog een andere lader kunnen proberen.