Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Corel VideoStudio Pro exporteert geen beeld

Pagina: 1
Acties:

• master111
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik heb voor een project een filmpje geschoten, gemonteerd in corel videostudio pro en nu exporteer ik de video, maar als ik hem dan afspeel krijg ik geen beeld te zien maar wel het geluid.

De ''titels'' die ik erin heb gemonteerd zie je wel gewoon, alleen het beeld dat ik heb opgenomen exporteert hij niet om de een of andere reden.
Het hele project afspelen lukt gewoon, alleen bij het exporteren gaat het mis.

Iemand die raad weet?

• master111
Ik heb k-lite codec pack geïnstalleerd, nu zie ik het beld wel na het exporteren, maar de video hapert. Alleen ik weet niet welke instelling ik moet aanpassen om die haperingen weg te halen.

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-10 22:13
Je geeft wel heel weinig info , hoe opgenomen , met welke camera digitaal of analoog enz.
Welke codec mp4 , mpeg 2.

• master111
Ik heb gefilmd met een camileo HD, deze neemt op in H264 HD kwaliteit, de films die zijn opgenomen zijn .avi formaat.
Ik heb verder geen verstand van codecs, ik heb dus k-lite geïnstalleerd en pas toen zag corel videostudio het beeld.

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-10 22:13
Ik zelf gebruik altijd nero video voor mijn hd videos, neem op in 1080 of 720 dat moet je dus ook bij de uitvoer kiezen.
720 is meestal 30fps en 1080 60 fps dat moet je dus ff aangeven in het programma ander gaat het idd stotteren.

• master111
Maar dat geef ik ook aan, en je kan ook kiezen voor de optie ''zelfde als ingevoerde media'', maar ook dan nog stottert ie.
Pagina: 1