Scythe Big Shuriken 2 + mATX moederbord

Pagina: 1
Acties:

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-02 12:38
Ik wil na 5 jaar toch mijn PC maar weer eens up to date brengen en daaruit kwam het volgende wensen lijstje:

- Moederbord: Asrock Z68 PRO3-M
- CPU koeler: Scythe Big Shuriken 2
- CPU: Intel Core™ i5-2500K
- Behuizing: Lian Li C-Q08B
- SSD: Crucial CT128M4SSD2
- RAM: Corsair CMX8GX3M2A1600C9

Daarnaast heb ik al een goede voeding en harde schijven die ik over kan zetten.
Het enige waar ik een beetje mee zit is of de CPU koeler wel zal passen op het moederbord. Ik moet namelijk een platte koeler hebben, en dat zit met deze wel goed. Alleen ben ik bang dat hij misschien te breed is en ik daardoor geen gebruik meer kan maken van het PCIe x16 slot voor een losse videokaart. Hebben jullie ervaringen met deze koeler in combinatie met een mATX moederbord? En wat zou een alternatief zijn die ook erg stil is?

Alvast bedankt!

PS: Ik had Alternate hier ook over gemailt maar kreeg een mailtje terug waarin stond dat dachten dat het geen probleem zou zijn, maar ik wil het graag zeker weten om terugsturen te voorkomen..

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:24
Je wil een mATX moederbord in een mITX kast stoppen?

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-02 12:38
Oh wat stom! Dat ik dat niet gezien heb! En dat Alternate dat niet gemeld heeft in het mailtje...
Maar afgezien van dat, zou de koeler op het moederbord passen?

Even zoeken naar de andere behuizing dus :p

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:24
Daar durf ik geen uitspraak over te doen; maar mijn gevoel zegt van niet. Het zal wel passen, maar het zal je 1e PCIe slot blokkeren.

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Scyth mugen 2 rev B raad ik je aan. En de kast fractal design core 1000.

Verwijderd

Dat gaat passen,Heb hemzelf op een mATX bord Asus M4A78-EM.. Geen probleem gehad met het plaatsen van een videokaart..
Op dit bord heeft zelfs een Ninja 2 gezeten wat echt geen kleine jongen is.
Pagina: 1