PC Upgraden met Processor, RAM en MoBo

Pagina: 1
Acties:

• Ninja Tj33rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-08-2025
Beste heren,

Ik zou graag mijn pc willen upgraden.
Ik heb op dit moment:
Intel Core 2 CPU 6600 @ 2.40 Ghz
2GB RAM
MSI Geforce GTX 460N HAWK
(Geen idee welke mobo)

Ik zou mijn pc willen upgraden dat ik Battlefield 3 kan spelen, op lekkere hoge settings. Het liefst maxed. Maar wat moet ik dan kopen? Ik ben geen overklokker dus hoef ik niet meer te betalen voor een front bus unlockte mobo.

Het zou fijn zijn als jullie me kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Tjeerd Donker

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-02 00:27

Big Womly

Live forever, or die trying

Welkom in Processoren, Moederborden en Geheugen! Dit subforum is opgezet voor vragen en discussies over processorproblemen, de nieuwste moederborden en de meest uiteenlopende geheugenconfiguraties.
Dat kan je je vrag beter in [BBG aanschaf] Gamesysteem kunt stellen

Bovendien kan je je baseren op system requirements en voldoende benchmarks die online te vinden zijn om te zien welke hardware BF3 nu vlot draait en welke niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Big Womly op 06-04-2012 16:34 ]

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• Ninja Tj33rd
Wel nee joh

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-02 17:03
Je bent op een april dit jaar geregisteerd ik ga ervan uit dat je bovenstaande als grap bedoeld en als je dit dus serieus bedoeld ben je niet eens meer waard om te helpen.

Big Womly probeert je te helpen. Neem dat advies maar aan en mod gooi een slot erop :)

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

• Ninja Tj33rd
boombes schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:50:
Je bent op een april dit jaar geregisteerd ik ga ervan uit dat je bovenstaande als grap bedoeld en als je dit dus serieus bedoeld ben je niet eens meer waard om te helpen.

Big Womly probeert je te helpen. Neem dat advies maar aan en mod gooi een slot erop :)
Rustig aan ;) Heb z'n advies allang opgevolgd :)
En daarbij ben ik ook dankbaar voor zijn moeite.

[ Voor 5% gewijzigd door Ninja Tj33rd op 06-04-2012 16:54 ]