Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Malware voor Android bestuurt toestel via sms

Pagina: 1
Acties:

• tes_shavon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01-2024
1.
Het is onduidelijk hoe gebruikers kunnen voorkomen dat ze de malware op hun toestel krijgen, behalve dat NQ waarschuwt dat gebruikers geen apps van bronnen die ze niet vertrouwen moeten installeren.
Technisch inhoudelijk:
Dat NQ een waarschuwing doet, voorkomt volgens mij niet dat je malware op je toestel krijgt.

Ik vind deze zin behoorlijk rammelen door alle bijzinnen en het veelvuldig gebruikmaken van het woordje 'dat'. Mag ik de volgende suggestie geven:
Het is onduidelijk hoe gebruikers kunnen voorkomen dat ze de malware op hun toestel krijgen. NQ raadt gebruikers aan geen apps te installeren van bronnen die ze niet vertrouwen.
2.
Ook zouden gebruikers bij alle apps in alternatieve downloadwinkels de reviews moeten checken om te kijken of het geen malware betreft.
Volgens mij kun je in reviews niet 'checken' of het malware betreft. Je kunt alleen 'checken' of het mogelijk malware betreft.

Ik heb vele voorbeelden gezien waarin een app geweldige reviews kreeg. Dat was dan onderdeel van het marketingproces van de makers, met 1000-en fake-reviews...

[ Voor 25% gewijzigd door tes_shavon op 06-04-2012 15:07 ]

Quidquid latine dictum sit, altum videtur

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-11 16:55

arnoudwokke

Redacteur
Beide punten lijken me uitstekende verbeterpunten en ik heb ze dan ook verbeterd aan de hand van je suggesties. Dank!