Ik ben voor mijn pa bezig met een nieuw computertje samen te stellen. Moet gewoon simpel voor office te gebruiken zijn. Misschien dat me ma een potje Patience speelt maar daar blijft het bij
Is dus voor gebruik van internet, Word etc.
Nu weet ik dat de onderdelen die ik heb gekozen voor zo'n doeleinde best prima zijn..
Maar als ik deze onderdelen bestel, heb ik dan in feite een 'complete PC'?
inventaris: Pa PC
Windows 7 en de andere stuur programma's heb ik zelf wel, maar gaat me echt om of ik niet iets mis. En ga ik het redden met een 300W? Me pa wil echt een kleine PC dus moet het wel ITX formaat zijn, en die ITX kasten heb je alleen met ingebouwde voeding.
Sorry dat het ff zo moet maar ik zou niet weten hoe ik anders een antwoord moet krijgen op deze vraag.
Calvin
Is dus voor gebruik van internet, Word etc.
Nu weet ik dat de onderdelen die ik heb gekozen voor zo'n doeleinde best prima zijn..
Maar als ik deze onderdelen bestel, heb ik dan in feite een 'complete PC'?
inventaris: Pa PC
Windows 7 en de andere stuur programma's heb ik zelf wel, maar gaat me echt om of ik niet iets mis. En ga ik het redden met een 300W? Me pa wil echt een kleine PC dus moet het wel ITX formaat zijn, en die ITX kasten heb je alleen met ingebouwde voeding.
Sorry dat het ff zo moet maar ik zou niet weten hoe ik anders een antwoord moet krijgen op deze vraag.
Calvin