[V&A] Wijziging User Review - verskure Appleman

Pagina: 1
Acties:
  • 403 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verskure
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-07 21:51
Hallo modjes!

Ik heb een advertentie voor een Beats by Dre koptelefoon op V&A staan. Binnen een tiental minuten na plaatsing kreeg ik een DM van Appleman. Hij woonde in de buurt en zou hem voor de €150 wat ik er voor wilde op komen halen.

Ik heb hem toen dit teruggestuurd:
Ik heb via Marktplaats een email gekregen voor €160, ik verkoop hem echter liever aan een Tweaker dus je mag 'm hebben voor €150. Ik ben vanavond thuis na 20:00, morgen tussen 12:00 en 16:00 en ook weer na 20:00.

Je weet dat het pakket bestaat uit de 2 kabels, de pouch en de koptelefoon toch? Heb de bon digitaal (PIXmania), die kan ik je zo doorsturen of ik print hem even uit voor je. Laat maar weten. Groeten!
Ik krijg binnen een uur een reactie met de vraag of ik hem op de Beats site heb geregistreerd. Ik wist niet dat dat moest dus ik reageer dat hij hem dan waarschijnlijk ook op zijn eigen naam kan laten registreren. Vervolgens hoor ik niks meer. Dag erna hoor ik ook niks meer, waar ik stuur dat ik het een vreemde gang van zaken vind. Ik besluit nog een dag te wachten.

Dan hoor ik nog steeds niks, en besluit ik te kijken naar zijn V&A feedback. Daar zie ik 2x een feedback met bijna dezelfde klacht als ik: eerst geïnteresseerd, vervolgens geen reactie meer. Ik besluit om hem de volgende feedback te geven:
Binnen een half uur na plaatsen van mijn advertentie vertelde Appleman mij dat hij de Beats graag kwam ophalen voor €150, omdat hij vlakbij woonde. Na een paar keer heen-en-weer ge-DM-ed te hebben liet hij, toen het op het maken van de afspraak aankwam, niks meer van zich horen.

Zo te zien aan de reacties hieronder is dat een herhalende fout van deze Tweaker. Nog niet eerder meegemaakt hier, erg jammer.
Een dag later zie ik dit bij mijn eigen feedback staan, geschreven door Appleman (heb nog steeds geen DM terug gehad):
Geeft geen tijdstip aan en reageer laat in de avond dat ik hem kan komen ophalen. Andere tweakers hebben ook een planning en kunnen niet zomaar even langshoppen.

Houdt geen rekening met andere tweakers als de afspraak hem maar uitkomt. -1
Belachelijk! Ik probeer het nog via een laatste DM:
Hallo Appleman,

Ik zie nu de feedback die je hebt gegeven op me. Vind het een beetje raar verhaal. Je hebt geen moment om een tijdstip gevraagd terwijl ik in mijn eerste reactie duidelijk aangaf dat je hem in de eerste dagen kon ophalen. Natuurlijk kan dat ook later, maar daar had je dan toch ook om kunnen vragen?

In het begin antwoordde je gelijk en daarna moest ik plotseling 2 dagen wachten. Verder is het natuurlijk onzin dat ik geen rekening houdt met jou. Ik heb gezegd dat je hem die avond nog op kon halen, de volgende middag en ook die avond. Het is toch juist fijn dat je hem zo snel kunt ophalen? Helemaal als je zo dichtbij woont? Als dat niet uitkomt dan zeg je dat toch gewoon? Dan maken we een andere afspraak.

Ik heb hem trouwens nog steeds voor je, dus mocht je hem nog willen ophalen dan kan dat natuurlijk.

Reageer je wel even? Ik wil hier geen misverstanden over namelijk.

Groet
Vier dagen later, en ik heb nog steeds niks gehoord. Ik wil graag dat de feedback die er nu bij mijn naam staat weggehaald wordt, want ik vind dat hij in geen enkele vorm in zijn recht staat om te schrijven 'dat ik geen rekening houdt met andere tweakers'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verskure
Wellicht over het hoofd gezien :-) Kunnen jullie hier nog op reageren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Heb je Appleman al ingeseind?
How to - V&A feedback laten aanpassen

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verskure
Oei! Sorry, net gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
afgehandeld :)