[BEN] Simkaart dupliceren?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.186 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s92982
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-11-2024
Beste mede tweakers,

Provider BEN ondersteunt het gebruiken van 2 simkaarten niet op 1 nummer. Dat wil zeggen, dat de klanten van BEN geen gebruik kunnen maken van 2 toestellen tegelijk op 1 BEN abonnement.
Na veel gegoogelt is gebleken dat andere providers dat wel ondersteunen. Voor providers die dat niet ondersteunen (BEN) moet je zelf (eigen risico) je simkaart dupliceren.

- Heeft iemand hier ervaring mee?
- Werken dan 2 toestellen tegelijk op 1 abonnement(nummer)? Of moet je om en om schakelen?
- Hoe zit het met simkaart versie?
- Werkt de 3g(internet) wel optimaal?
- Wat gebeurt er dan als je gebeld word of smsje krijgt?

Graag wil ik serieuze reacties mbt deze onderwerp..

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:35
wat zei de klantenservice van Ben toen je vroeg of je een Duo-SIM kan krijgen?

want bij VF kan dat sowieso via VF zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s92982
Ik heb email contact gehad, en hun antwoord was:

Je vraag was:
Ik wil gebruik maken van 2 toestellen tegelijk op zelfde nummer. Dus hierbij wil ik een 2de simkaart aanvragen..Graag wacht ik op uw reactie..

Helaas bied ik geen mogelijkheden voor een duo-simkaart.

Deze serivce ondersteun ik niet en is bij Ben technisch niet mogelijk.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Een fijne dag nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:43
Wat is je doel? Wat wil je bereiken?
Je bent niet bereikbaar op beide toestellen als je duo sim hebt. Volgens mij is het zo dat het toestel dat als laatst aangemeld heeft overgaat en berichtjes/gesprekken ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:06

E-Vix

Nu met sneeuw!

Een Duo kaart, via de provider zelf of gekopieerd, werkt altijd maar in 1 toestel tegelijk. Zet je het 2e toestel aan, dan zal er maar 1 toestel verbinding met het netwerk kunnen maken, en zullen de gesprekken ook maar op 1 toestel binnen komen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 19:28
Als de provider het niet ondersteund, is het waarschijnlijk ook niet gewenst. Misschien is de makkelijkste manier overstappen naar een provider die het wel native aanbiedt.

Kloten met simkaarten is vragen om problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-02-2013
nadeel van budget providers is dat ze vaak niet veel meer doen dan wat standaard is. hierdoor besparen ze kosten en kunnen ze zaken goedkoper aanbieden.

zoals eerder aangegeven bieden alle grote providers een duo sim kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als Ben het niet ondersteunt, en je wilt het toch hebben, dan moet je naar een andere provider gaan die het wel ondersteunt. Dat lijkt me toch niet al te moeilijk? :)

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 06-04-2012 14:18 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s92982
Beste mede tweakers,

Het is inderdaad een optie om over te schakelen naar andere provider.. Echter is me vraag naar ervaring in het gebruik van een 2de simkaart. Uit de reacties lijkt het meer een hoofdpijn met veel nadelen als iets fijns met voordelen. Gebruiksvriendelijk zit er dus niet in?!?!

Hoe zit het met andere providers die het wel aanbieden, iemand ervaring mee? Bijvoorbeeld als je beide toestellen aan zet. Wanneer weet je welke toestel de voorrang krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:48
s92982 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:13:
Beste mede tweakers,

Graag wil ik serieuze reacties mbt deze onderwerp..
Welkom op dit (serieuze) forum (Je hoeft niet te groeten)

Wat wil je precies bereiken? Je kunt niet met 2 toestellen met hetzelfde nummer online zijn, je antwoord het zelf al, waar moet het gesprek dan heen?

Daarom is er bijv. bluetooth om te koppelen met een headet, carkit of autoradio.

Oftewel wat je wilt (met 2 toestellen op 1 nummer) kan bij geen enkele provider.

[ Voor 5% gewijzigd door jongetje op 06-04-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s92982
Bedankt voor jullie uitleg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:34

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik denk dat we wel de conclusie kunnen trekken dat datgene dat de TS wil niet mogelijk is met een duo sim en dat de provider ook geen duo sim levert.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.