Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Mielemuis
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:02
Hallo,

Zoals de titel al aangeeft zoek ik een abbo met onbeperkt smsen.
Zit momenteel bij t-mobile met een relax 220, en heb samen met wat vrienden een family bundel.

Nu hebben mijn vrienden een nieuw abbo + telefoon waar onbeperkt smsen bij zit nu blijf ik als enigste over in de family bundel, je kan wel raden wie die dan mag betalen...
Omdat ik niet geloof in een abbo met telefoon op afbetaling en ik een telefoon van een half jaar oud heb ben ik op zoek naar een sim only.
Stuur ongeveer 1000 smsjes, bel een minuut of 50, en internet een mb of 250.
Ik kan natuurlijk bij t-mobile blijven en een smart plus nemen maar heb eigenlijk een beetje mijn buik vol van t-mobile.

Dus mijn vraag, heeft er iemand ervaring met of weet een abo dat bij mijn bel/sms gedrag past

Alvast bedankt.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Simonly met een data abo en overstappen op whatsapp. Probleem opgelost :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-11 20:02

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Andere providers verkopen extra pakketjes van doorgaans 2.50 per maand op aantallen SMSjes op te hogen naar 1000 stuks per maand. Je kunt dus heel eenvoudig naar Vodafone of KPN overstappen.

• Mielemuis
The Eagle schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:13:
Simonly met een data abo en overstappen op whatsapp. Probleem opgelost :)
Whats app vind ik niet geweldig werken, zeker op WP7.
Hann1BaL schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:16:
Andere providers verkopen extra pakketjes van doorgaans 2.50 per maand op aantallen SMSjes op te hogen naar 1000 stuks per maand. Je kunt dus heel eenvoudig naar Vodafone of KPN overstappen.
Heb even gekeken bij KPN en Vodafone,
bij Vodafone kom ik dan op een abbo van €22+€10 extra voor de smsjes
bij KPN zelfde verhaal alleen nog iets duurder...

Er zijn toch wel Providers die de SMS weggeven, Behalve t-mobile...

Verwijderd

waarom koop je niet gewoon vodafone bel + sms+ web smart met een toestel om die te verkopen en gemiddeld op een sim only prijs uit te komen? 100 belminuten, 1GB + 3000 sms..

https://www.studentmobiel...-bel+sms+web-smart-2-jaar

• Mielemuis
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 02:57:
waarom koop je niet gewoon vodafone bel + sms+ web smart met een toestel om die te verkopen en gemiddeld op een sim only prijs uit te komen? 100 belminuten, 1GB + 3000 sms..

https://www.studentmobiel...-bel+sms+web-smart-2-jaar
Das op zich nog wel een goeie, snel internet, goede bundel, veel sms..
kost €880 voor 2 jaar, betaal nu ongeveer 360, dus zoek nog iemand die voor 520 een toestel wil uitzoeken...
dat wordt moeilijker vrees ik.. de one x staat nu voor +/- 450-500 te koop.. als je hem dan voor die prijs weg krijgt...

Verwijderd

wij zijn hier op tweakers.net geen providers, dus conclusie: geen andere keus als t-mobile ;)

• Mielemuis
Dat is het, Ze geven best veel voor weinig geld, maar ben nu 8jaar klant, en er kan helemaal niks, geen voordeeltje of tegemoetkoming, helemaal niks..

Ga het Vodafone idee eens onder mij kussen leggen en dan komt het vast wel goed!
Pagina: 1