Een hele goedenmorgen.
We hebben hier de volgende foutmelding gekregen:
Weet u het zeker dat u de volgende gedeelde mappen of accounts wilt verwijderen?
gebruiker B(bijlage)
gebruiker B(bijlage) (1)
gebruiker B(bijlage) (2)
Elke map of account wordt van de computer verwijderd.
Bij deze waarschuwing krijgt gebruiker A de optie om op nee of ja te klikken..
Het betreft 2 gebruikers.
Deze melding komt bij gebruiker A, die alleen rechten heeft bij gebruiker B om meetings in te plannen.
Voor de rest heeft gebruiker A geen rechten.
Gebruiker B geeft aan niet te weten om welke bijlagen het gaat, aangezien ze niet vermeld staan.
Er worden geen mappen en of accounts gedeelt tussen deze 2 gebuikers (ze staan in een domein, bedrijf van + 1000 gebruikers over de hele wereld).
Onze angst is natuurlijk, dat als gebruiker A op JA clickt, dat er dan gegevens bij gebuiker B verloren gaan.
In onze instellingen staat er qua rechten alleen aangegeven dat gebruiker A de meetings kan inplannen.
Ik heb een remote sessie met beide gebruikers tergelijk gedaan, om het een en andere na tekijken.
Gerbuiker A krijg deze melding alleen bij het afsluiten van outlook 2007.
Mijn vragen zijn:
1.- kan gebruiker A op JA druken zonder dat er gegevens verdwijnen van Gebruiker B?
2.- Zo nee, wat kunnen we hier doen om het een en andere recht te trekken zodat gebruiker A deze melding niet meer krijgt?
Ik heb google nagezocht, maar aangezien dit een redelijke algemeene melding is, kan ik er helaas niks mee doen. Binnen dit bedrijf, zijn de 2de lijners er ook niet van op de hoogte.
Al zijn we druk bezig om dit te onderzoeken.
Mocht een ieder inputs hebben, dan zou ik het graag willen horen...
Elk bijdrage wordt zwaar gewaardeert
dank!!!
Bijvoorbaat dank!!
We hebben hier de volgende foutmelding gekregen:
Weet u het zeker dat u de volgende gedeelde mappen of accounts wilt verwijderen?
gebruiker B(bijlage)
gebruiker B(bijlage) (1)
gebruiker B(bijlage) (2)
Elke map of account wordt van de computer verwijderd.
Bij deze waarschuwing krijgt gebruiker A de optie om op nee of ja te klikken..
Het betreft 2 gebruikers.
Deze melding komt bij gebruiker A, die alleen rechten heeft bij gebruiker B om meetings in te plannen.
Voor de rest heeft gebruiker A geen rechten.
Gebruiker B geeft aan niet te weten om welke bijlagen het gaat, aangezien ze niet vermeld staan.
Er worden geen mappen en of accounts gedeelt tussen deze 2 gebuikers (ze staan in een domein, bedrijf van + 1000 gebruikers over de hele wereld).
Onze angst is natuurlijk, dat als gebruiker A op JA clickt, dat er dan gegevens bij gebuiker B verloren gaan.
In onze instellingen staat er qua rechten alleen aangegeven dat gebruiker A de meetings kan inplannen.
Ik heb een remote sessie met beide gebruikers tergelijk gedaan, om het een en andere na tekijken.
Gerbuiker A krijg deze melding alleen bij het afsluiten van outlook 2007.
Mijn vragen zijn:
1.- kan gebruiker A op JA druken zonder dat er gegevens verdwijnen van Gebruiker B?
2.- Zo nee, wat kunnen we hier doen om het een en andere recht te trekken zodat gebruiker A deze melding niet meer krijgt?
Ik heb google nagezocht, maar aangezien dit een redelijke algemeene melding is, kan ik er helaas niks mee doen. Binnen dit bedrijf, zijn de 2de lijners er ook niet van op de hoogte.
Al zijn we druk bezig om dit te onderzoeken.
Mocht een ieder inputs hebben, dan zou ik het graag willen horen...
Elk bijdrage wordt zwaar gewaardeert
dank!!!
Bijvoorbaat dank!!