Verwijderd

Topicstarter
Wellicht zijn er fotografen die er meer ervaring mee hebben.
Ik heb momenteel helaas niet de luxe van een vaste studio en rij dus nog al rond.. Nu ben ik voornemens om een 2.72m achtergrond rol aan te schaffen. Nu deed ik dat met inklapbare achtergronden en andere houtje touwtje oplossingen. Maar voor een goede seamless look heb ik toch echt een rol nodig.
Ik denk dat de 1.35m rollen veel te klein zijn. en 2 rollen naast elkaar hangen lijkt me ook niet de oplossing of wel?

Wie heeft er ervaring met het vervoeren van de rollen of afmetingen van de rollen (2 naast elkaar bijvoorbeeld)
Ik rij nu in een audi a3 sportback, volgens mij moet dit net niet of net wel gaan passen.

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:46

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

In mijn auto passen rollen in hun geheel in. En 2 statieven met zo'n tussen-stang geeft je op locatie alles wat je nodig hebt.
1.35m rollen zijn echt klein, leuk om te spelen, maar wat mij betreft zakelijk heel beperkt bruikbaar.

In mijn ford focus station past vrij ruim een 2,75 rol. Steek hem in het voeteneind van de passagier (voorin) en dan schuin naar linksachter en omhoog. Dan kom je best een eind vermoed ik met een A3 sportback.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-12 11:12
Anders even langs de bouwmarkt en het goedkoopste latje halen wat je op 2.72 kan laten zagen. Kan je passen en kijken.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• RoyBijster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-12 17:25

RoyBijster

Rocket Scientist

En is doek anders geen oplossing?

Dan kan je het goed oprollen en eventueel in een bocht in je auto leggen.
Had laatst ergens een lijst met bruikbare textiel die niet zo kreukgevoelig zijn. Zou hem weer eens op moeten vissen.

I make things.

Verwijderd

Topicstarter
En 2 kleine rollen naast elkaar? Of wordt dat kansloos. Kijk een streepje is zo gephotoshopt