[PW compactcamera's] filter suggestie "kantelbaar scherm"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Het zou mooi zijn om te kunnen filteren op compactcamera's met een kantelbaar scherm. De categorie spiegelreflexcamera's heeft dit wel al geïmplementeerd bij body-eigenschappen!

Zou deze tweaker blij maken!

-Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:42

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik kom zelf uit de retail en ik heb juist gemerkt dat het aantal camera's met kantelbaar scherm erg is afgenomen de laatste jaren, waar het 3 jaar geleden nog helemaal hip en cool was, was het een half jaar geleden nauwelijks te vinden.

Hoe de huidige markt eruit ziet weet ik niet, wellicht dat jij of iemand anders een beter beeld heeft en kan aangeven welke camera's het hebben (hoeft natuurlijk niet alles te zijn wat in de Pricewatch staat, maar in ieder geval bij de populairste), zo kan ik een een mooie specificatie aanmaken en die gelijk ook aanvinken bij de juiste camera's, zodat je er op kan filteren :)

Moeten er uiteraard wel genoeg camera's zijn die dat hebben, voor 3 camera's ga ik geen specificatie aanmaken. Dit zal overigens op z'n vroegst in de loop van volgende week gebeuren, mocht het interessant zijn voor de Pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Niet online
oke duidelijk! Lijkt mij toch mooi om toe te voegen, naar mijn idee zijn er vergeleken met spiegelreflexcamera's meer compactcamera's met een kantelbaar schermpje. Maar dat is puur gevoel.
hierbij een lijstje...

pricewatch: Canon Powershot G12 Zwart
pricewatch: Canon Powershot SX40 HS Zwart
pricewatch: Canon Powershot G1 X Zwart
pricewatch: Sony Cybershot DSC-HX100V Zwart
pricewatch: Panasonic Lumix DMC-FZ150 Zwart
pricewatch: Nikon Coolpix P510 Zwart (en andere kleuren)
pricewatch: Sony Cybershot DSC-HX200V Zwart
pricewatch: Fujifilm FinePix HS20EXR Zwart
pricewatch: Leica V-LUX 2

... en zo zou ik nog wel even door kunnen gaan!

overtuigt? hopelijk wel!
-Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 09:40
Kantelbare schermen zijn zeker nog steeds aanwezig en komen weer terug. Kijk maar naar het aantal DSLR's dat wordt uitgerust met een kantelbaar scherm. Ik denk dat dit juist in de toekomst voor de consumer grade camera's alleen maar gaat toenemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Niet online
Mocht je nog meer camera's zoeken dan kan je even spieken bij [url=http://www.kieskeurig.nl/digitale_camera/zoeken?advanced=0&mingrade=&min_default=6&max_default=1549&pcode=digitalecamera&qcode=digitalecamera&min=6&max=1549#new=N&page=1&sort=pop&order=desc&q=&rq=&ps=40&mingrade=&pcode=digitalecamera&qcode=digitale_camera&min_default=6&max_default=1549&min=6&max=1549&bs[f59031]=open&f59031[]=100835]de concurrent[/url]

[ Voor 3% gewijzigd door kywr op 10-04-2012 14:51 ]