Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kan geen foto's van site downloaden

Pagina: 1
Acties:

• Justin23
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-11 19:42
Hallo

Ik heb een probleem met het opslaan van foto's van een site.
Het betrefd de foto's van de school van mijn kinderen.
Als ik een foto van de site af wil halen en ik klik op de rechter muis knop dan krijg ik flashplayer instellingen en niet de optie kopieren/plakken.
Ik hoor van andere ouders dat het bij hun wel lukt.Het betrefd de volgende site: http://www.deschakel.net/...ption=com_expose&Itemid=4
Ik maak gebruik Windows 7 x64 en Internet Explorer 9.
Ik heb ook al geprobeerd terug te gaan naar IE8 maar dan heb ik het zelfde probleem.
Wie kan mij hierbij helpen.

Justin23

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-11 12:37
Je moet dan eerst nog een keer op de foto klikken zodat hij groter word, hierna kan je wel de afbeeling opslaan.

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-11 23:13
Inderdaad, 2 keer op de foto klikken en dan krijg je een grote variant. Die kan je met rechtermuisknop opslaan als doen.

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-11 21:10

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

heb je screenshot van het probleem?

Land van het eeuwige vuur

• Justin23
Ik heb een screenshot gemaakt maar hoe zet ik die hier neer.
2 x klikken op foto werkt niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Justin23 op 06-04-2012 08:53 ]

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

In plaats van foto per foto te klikken (tenzij je slechts enkele nodig hebt), kan je de school niet vragen om ze ergens beschikbaar te stellen voor de ouders?

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• Justin23
Big Womly schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:54:
In plaats van foto per foto te klikken (tenzij je slechts enkele nodig hebt), kan je de school niet vragen om ze ergens beschikbaar te stellen voor de ouders?
Daar is deze site juist voor alleen mij lukt het niet en andere ouders zeggen dat het hun wel lukt.
Ik vermoed dat het ergens iets met instellingen te maken heeft.

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-11 12:37
Heb je al geprobeerd wat Neefdave en ik zeiden?

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De laatste versie van een foto die je moet hebben verschijnt in een Lightbox. Van hieruit kun je de foto opslaan, dit is namelijk geen Flash omgeving meer.

• Justin23
http://imageshack.us/photo/my-images/444/naamloosxh.png/

Het wil maar niet lukken. Ik heb alles al geprobeerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Justin23 op 06-04-2012 09:04 ]

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:38

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Nu nog een keer op de foto klikken, dan word hij groter, dan kun je hem wel met de rechter muisknop opslaan.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Justin23
Spike_wolf schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:05:
Nu nog een keer op de foto klikken, dan word hij groter, dan kun je hem wel met de rechter muisknop opslaan.
Ik kan klikken wat ik wil maar de foto wordt niet groter en er komt ook geen optie opslaan.

• Big Womly

Big Womly

Justin23 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:08:
[...]

Ik kan klikken wat ik wil maar de foto wordt niet groter en er komt ook geen optie opslaan.
Even voor alle duidelijkheid: linkermuisknop klikken en dan pas komt de optie voor opslaan onder de rechtermuisknop.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• Justin23
Big Womly schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:09:
[...]

Even voor alle duidelijkheid: linkermuisknop klikken en dan pas komt de optie voor opslaan onder de rechtermuisknop.
Heb ik geprobeerd maar foto wordt niet groter en er komt ook geen optie opslaan.
Hebben jullie op de site zelf al geprobeerd?

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ja, ik heb 'm bekeken.

Stuur even een DM met welke foto's je wilt hebben, dan krijg je die van mij.

Verder zou ik een andere browser proberen misschien dat het daar aan ligt.

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-11 02:56
Kan het wezen dat een popup blocker het vergroten van de foto verhinderd? Deze misschien even uitzetten.

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:55
Ik heb het geprobeerd, en bij mij moest ik gewoon nog een keer klikken. Dan wordt de foto nog groter met een zwarte achtergrond. En dan kan ik rechtermuisknop erop doen en dan save as.
In chrome werkt dit wel.

Nou heb ik internet explorer geopend en hetzelfde geprobeerd maar daar werkte het niet, dus het kan zomaar een internet explorer fout zijn.

Verwijderd

Bij mij lukt het ook, met Firefox (WinXP32)

Bijvoorbeeld in map Hupsakee, klik op thumbnail, klik op iets grotere foto, dan opent de lightbox

• Big Womly

Big Womly

hellfighter87 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:15:
Nou heb ik internet explorer geopend en hetzelfde geprobeerd maar daar werkte het niet, dus het kan zomaar een internet explorer fout zijn.
Werkt hier wel op IE8 en FF11 Portable. Moet dus een instelling zijn.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-11 08:54
hellfighter87 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:15:
Same here ja. Opera: geen probleem. IE9: faal.

Nickname does not reflect reality

• Justin23
Ik heb google chrome geinstalleerd en daar werkt het wel.
Iemand een idee hoe ik dit in Internet Explorer krijg want die gebruik ik toch het liefst want 1 van de voordelen vind ik dat ik de favorieten gewoon aan de linker kant altijd zichtbaar heb zie screenshot in vorige post.

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-11 02:56
Popupblocker: als je geen aparte heb geinstalleerd die van microsoft even uitschakelen: extra -> internetopties -> Privacy.

Bij internetopties op tabblad beveiliging de beveiliging lager zetten en proberen of dat een verschil maakt.

Bij extra -> invoegtoepassingen: Kijken of hier toepassingen staan die dwars kunnen zitten.

• Justin23
Woudtwe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:36:
Popupblocker: als je geen aparte heb geinstalleerd die van microsoft even uitschakelen: extra -> internetopties -> Privacy.

Bij internetopties op tabblad beveiliging de beveiliging lager zetten en proberen of dat een verschil maakt.

Bij extra -> invoegtoepassingen: Kijken of hier toepassingen staan die dwars kunnen zitten.
Heb ik allemaal al geprobeerd en gecontroleerd maar helaas zonder resultaat.
Wie heeft een andere browser waar ik mijn favorieten ook zoals in IE vast kan weergeven zoals op deze screenshot http://imageshack.us/photo/my-images/444/naamloosxh.png/

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-11 08:54
Justin23 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:49:
Wie heeft een andere browser waar ik mijn favorieten ook zoals in IE vast kan weergeven zoals op deze screenshot http://imageshack.us/photo/my-images/444/naamloosxh.png/
Met Opera kan dit in ieder geval, denk met veel andere browsers ook wel :)

Nickname does not reflect reality

Pagina: 1