Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11 13:52
Sinds woensdag kan ik geen Tom Tom HD Traffic meer ontvangen. Ik woon in de regio Rotterdam. Helaas maakt de tom tom geen verbinding meer met de server.

Op de tomtom site staat het volgende:
Wij zijn op de hoogte van het feit dat een deel van onze klanten geen traffic informatie en andere LIVE services kunnen ontvangen (foutmelding 148). Dit is helaas een gevolg van de brand in het Vodafone datacenter in Rotterdam.

Vodafone is op dit moment bezig met het oplossen van deze storing. We hebben vernomen dat de problemen echter nog enige dagen kunnen aanhouden. Wij houden u op de hoogte van de situatie bij Vodafone
Meer mensen er last van?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Wat denk je zelf :)

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
edit: laat maar, te gemakkelijk.

[ Voor 86% gewijzigd door Shanquish op 09-04-2012 19:27 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:43

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Denk je werkelijk dat ze de melding op de site hebben staan omdat ze weten dat alleen jij er last van hebt? Ik vermoed, en dat is alleen een vermoeden hoor, dat re meer mensen last van hebben. Hier gaat een slotje op ....

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.