Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Subtiele verandering artikel view...

Pagina: 1
Acties:

• DutchStoner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-01-2022
Afbeeldingslocatie: http://dev.jeroengerits.nl/print.png

Waarom niet? De 'tone-of-voice' even in het midden gelaten.

[ Voor 24% gewijzigd door DutchStoner op 06-04-2012 01:33 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik gebruik juist de Print knop om het naar leesbaar PDF te zetten :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• DutchStoner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-01-2022
Maak er dan 'download als PDF' van, met een notice dat print mischien overbodig is :D

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Altijd leuk om browserfunctionaliteit in je website toe te voegen... Ik mag hopen dat met de nieuwe Tweakers overhaul de printerknop gewoon verdwijnt ;)

Volgens mij hoort een topic als deze eerder in Lieve Devvers :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Omdat daar functies staan, geen omschrijvingen.

Ik verplaats 'm wel naar LD, maar ben niet van plan om zoiets daar neer te zetten. De functie zelf wordt ook amper gebruikt, en ik gok dat als 'ie wordt gebruikt, het gebruikt wordt om de gehele review op 1 pagina weer te geven om te kunnen lezen

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BtM909 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 01:44:
Altijd leuk om browserfunctionaliteit in je website toe te voegen... Ik mag hopen dat met de nieuwe Tweakers overhaul de printerknop gewoon verdwijnt ;)
Een feature die niemand pijn doet, waarom weghalen? Het staat gewoon in het functie groepje van news I/O, of daar nu 2-3 icoontjes staan zonder nut, niemand die er last van heeft.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:13

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Ik krijg altijd enorme jeuk van dat soort milieu-hippie teksten. Ik ben eerder geneigd op print te rammen bij dergelijke dingen. Belerend geneuzel.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

SinergyX schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:01:
[...]

Een feature die niemand pijn doet, waarom weghalen? Het staat gewoon in het functie groepje van news I/O, of daar nu 2-3 icoontjes staan zonder nut, niemand die er last van heeft.
Omdat je niet features moet weghalen omdat ze pijn doen of niet weghalen omdat niemand er last van heeft, maar omdat je features moet toevoegen die wat (het woord zegt het al :)) toevoegen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Misha schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 07:40:
en ik gok dat als 'ie wordt gebruikt, het gebruikt wordt om de gehele review op 1 pagina weer te geven om te kunnen lezen
offtopic:
Dat, en een enkele keer PDF-en, zijn inderdaad de redenen waarom ik persoonlijk die knop heb gebruikt (hier en op andere sites).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BtM909 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:28:
Omdat je niet features moet weghalen omdat ze pijn doen of niet weghalen omdat niemand er last van heeft, maar omdat je features moet toevoegen die wat (het woord zegt het al :)) toevoegen.
Voor een enkeling heeft het nog toegevoegde waarde, al weet ik niet hoe de nieuwe layout precies gaat worden. Reviews lezen best makkelijk via zo'n kale PDF, ik heb maar een simpele tablet waar zo'n PDF ideaal op leest.

Ik zou liever dan gewoon 'print weergave' willen zien ipv direct printen, per saldo gaat het mij om de tekst, de review, en niet om de overige 80% van dataverkeer aan reclame, menu's en trackers.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Misha schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 07:40:
ik gok dat als 'ie wordt gebruikt, het gebruikt wordt om de gehele review op 1 pagina weer te geven om te kunnen lezen
Hoe kom je daar nou bij? O-)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Ik vind die Readeroptie dat Safari ingebakken heeft altijd wel erg handig werken. Ik weet alleen niet zeker of die functie direct alle pagina's onder elkaar zet... Als je zo'n weergave zou kunnen versturen/opslaan ergens, dan kun je handig in de trein het artikel offline lezen

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik weet ook niet hoe je die functie kunt activeren op pagina's. Moet ik daarvoor speciale html hebben... I don't know.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Pagina: 1